Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
945 besök totalt |
Vilka kan göra 4hjulsinställning i sthlm i helgen?
Finns de någon som kan göra detta i sthlm nu i helgen den 18e och 19e november. Ev kan de bara vara framvagnsinställning om annat inte finns. Någon som vet? Det är AKUT då jag just bytt länkarmar, bussningar samt stötdämpare och fjädrar mm. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
hehe sant. dock äre tight med tid för att lära sig någe nytt sen så sökte jag innan på framvagnsinställning och fick typ 5 träffar ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
jobbigaste är också att jobbdatorn har någe skumt filter. söker jag i sök menyn och får massa träffar så kan jag inte gå in på de träffarna utan för sidan spärrad. går jag in i forumena så funkar de. men söka "manuell" finns inte
![]() ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
Som nasare i branschen, vet jag ingen som har helgöppet för hjulinställning mitt i värsta säsongen
![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Ja det är nu man märker av att man bor i lilla sverige ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
945 besök totalt |