| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE: Testrace5, 5/1, kl 19.00
|
1475 besök totalt |
|
Tänkte att vi skulle köra två testrace innan ligan startar! Det första nu på fredag och nästa på söndag. Vad ska vi testa?? * Vi har varit 9 stycken helt utan problem på min server. Vore kul om vi kunde vara några flera för att stressa den lite. Kan vi bli 14-15 stycken??? * Vi måste testa hur det funkar med straffvikter. * Ypperligt tillfälle för någon annan att testa att hosta. Vi behöver fler som kan hosta!!! Jag kan köra mellan 19.00 och ca 21.00. Vill ni köra senare får någon annan gärna hosta efter 21. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
|
jag ska försöka få ingamehostning att fungera åtminstone
Det verkar ju inte fungera att logga in på sin egen dedikerade server (egen PC) Jag har haft folk inne på min server, men kan inte ansluta själv via LANet _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||||
|
Re:
Vore kanon om du kunde prova att hosta imorgon Rolle...ska vi prova lite tidigare på dan? Har du tid? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
|
suck...Vet ej om jag själv kan vara med ikväll tyvärr
Men det får inte hindra alla ni rejssugna för att köra iallafall. Bra om vi kan testa andra som kan hosta.... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
|
Jag har en dedikerad server uppe, inställd på 6 varv på varje bana
den heter Racingmates.se utan lösen Jag ska jobba ikväll så jag kan inte köra själv... Är ganska säker på att folk kommit in förut, så det borde funka _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||||
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||||
|
Re:
Det vet jag inte, jag tänkte mest på att det inte var någon aktivitet i tråden... _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
|
Re:
Hur hittar man servern? Jag ser ingen i Lobbyn i alla fall.....
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
|
Re:
Tror inte den finns , fungerar skitdåligt på Steam idag i allafall för mig. Mvh/ Stig _________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1475 besök totalt |