Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3201 besök totalt |
BMW Cup nyhet
Jag kan rekommendera en läsning av Per-olas rapport inför säsongsstarten ![]() Den gav många skratt...mest för att han fortfarande tror på E21:an ![]() http://www.bmwsc.com/bmwcup/index_pages/nyheter_index.html _________________ BMW MC-klubben |
||
Jag hör & ser att du skaffat ny bil Hobbe! Den ser helt ok ut hoppas den funkar lika bra på banan som utsendet gör gällande
![]() ![]() Men jag är lite förvånad av ditt modell val, jag har för mig att VI kommit överens om att det skulle bli en E21:a för din del, men det är väl så med "ungdomlig" okunskap att man måste göra misstagen själv för att lära sig! Nästa gång så blir det nog rätt bil modell, så att du äntligen kan bli ![]() Nu vet jag inte vad en Mini kostar men jag är övertygad om att du fått många E21:or för det priset, som är både snabbare, lättare, och helt utan de häringa nya uppfinningarna kompressor och kolfiber ![]() Jag tar i år på mig rollen som mentor/lärare åt dig Hobbe, för att leda in dig på rätt väg, jag anser mig kvalificerad till detta "omöjliga" jobb då jag gick ut med de bästa betygen i den högsta av högskolor nämligen LHS (Livets Hårda Skola). Som ett led i din utbildning till att bli vuxen/klokare så skall du få åka med i en riktig räserbil några varv på banan i år ![]() Ödmjuka hälsningar Per-ola Mattsson _________________ Per-ola Mattsson |
||
P-o,
Jag åker gärna med ett par varv i ditt E21 vrålåk. Som gammal E21 320i ägare kan det bli ett välkommet förnyat kulturhistoriskt minne. Du kanske också kan behöva lite hjälp med att knuffa den i mål ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||
_________________ Conny Palm -BMWSC-BMWCS- BMW 320i BMW 330i BMW 530d http://www.garaget.org/?car=8980 |
||
Hobbe skrev
"Som gammal E21 320i ägare kan det bli ett välkommet förnyat kulturhistoriskt minne." I grun och botten så finns det något gott i alla människor ![]() Jag visste väl att du inte har haft en svår barndom, men när började det gå utför och varför ![]() Men bara lugn som en känd björn säger "jag skall lära honom allt jag kan" (kan ej fortsättningen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ha de _________________ Per-ola Mattsson |
||
![]() Har du tur så ser varken Laila, Martin eller Hobbe (i grund & botten E21 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Per-ola Mattsson |
||
![]() Bildbevis: ![]() Men som tur är så har jag blivit lite modernare med åren medans vissa är kvar i stenåldern.. Hobbe & Brossan klarar jag nog av, men det är värre med Laila!.. ![]() _________________ Patrik Skoog |
||
Re:
Den där bilen var jag och provkörde när den skulle säljas ![]() ![]() _________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 Mitsubishi Pajero -15 |
||
Aha, det var du som trodde backen var 5:e växlen?
![]() Skämt & sido, nej jag minns tyvärr inte... & Hobbe, hade vi bara fått så hade jag kört med 20"! ![]() BTG, dubbelmontage kallas det, med lite offset!... Bra att ha i sandfållan ![]() _________________ Patrik Skoog |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3201 besök totalt |