Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2096 besök totalt |
_________________ Patrik Ljunggren |
||||||
CAR är experter på att ha kört bilar som "inte finns."
De provkörde nya Audi R8 enligt förstasidan, att det sedan rörde sig om någon minut på en parkering för att ställa bilen är en annan femma. Sorry om jag är neg, men CAR hör inte till de tidningar jag rankar högst. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
_________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||||
detta är mitt första inlägg här och jag fick lov att svara på den här eftersom jag inte vill att ni ska bli lurade på 99kr som tidningen kostar:
bilderna i CAR är EXTREMT bra photoshopbilder. det man kan se det på är på en bild bakifrån på "m3:an" där man klart och tydligt ser att det är fejk vid utblåsen. sen att inga m3or vad jag vet haft kromade fönsterlister är en annan sak... så spar pengarna till det nummret där den riktiga m3an är med..! mvh/niklas palm _________________ Niklas Palm |
||||||
detta är mitt första inlägg här och jag fick lov att svara på den här eftersom jag inte vill att ni ska bli lurade på 99kr som tidningen kostar:
bilderna i CAR är EXTREMT bra photoshopbilder. det man kan se det på är på en bild bakifrån på "m3:an" där man klart och tydligt ser att det är fejk vid utblåsen. sen att inga m3or vad jag vet haft kromade fönsterlister är en annan sak... så spar pengarna till det nummret där den riktiga m3an är med..! mvh/niklas palm _________________ Niklas Palm |
||||||
Nya M3
En bekant hade förmånen att kolla på två ex, i ett garage i Östersund när dom var på väg hem från vinter test i går ![]() mycket hårigt ljud enligt honom ![]() |
||||||
Re: Nya M3
Vad är då specen.... ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
Tyska testkillarna var mycket tystlåtna ![]() V8 tyckte han att det lät som. Duktigt påställda enligt honom en mycket orolig och underbar tomgång ![]() |
||||||
Kanske än (vikt)igare ![]() Det enda fall jag kan minnas när det skett var när Porsche lanserade 996 Carrera 2, den är lättare än 993 C2. Den som lever får se... _________________ Janko Lind |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2096 besök totalt |