Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2-dagars på Kinnekulle
<<   1, 2, 3
1 besök senaste veckan (9577 totalt)
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794



Magnus Thomé skrev:
Senaste lokala väderutsikterna för lördag o söndag?


Just nu ser det bra ut, det har inte regnat på flera timmar och verkar som det klarnar upp ordentligt.

_________________
Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare

Nu åker jag

Vi kommer med en Golf R32 med slicks, den framhjulsdrivna Stötdämparexpertgolfen och min M3'a

om ni vill åka med några varv så blir jag bara glad så säg bara till!

_________________
Magnus Thomé
Citera
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794



Magnus Thomé skrev:
Nu åker jag

Vi kommer med en Golf R32 med slicks, den framhjulsdrivna Stötdämparexpertgolfen och min M3'a

om ni vill åka med några varv så blir jag bara glad så säg bara till!

Då bokar jag gärna en platts.

_________________
Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Citera
Mats Karlsson
Vargön
Här sen Feb 2003
Inlägg: 8017



ooooh ! Jag mekade så sent igår att jag inte kollade forumet när jag kom hem, hade juh gärna viljat åka några varv i M3:an... :-)
Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3435



Nu är jag hemma igen efter att ha besökt 2dagars på kullen och känner mig allmänt missnöjd pga flera orsaker.

Bla så är jag lite besviken på saabklubben, jag och många med mig upplevde dem som lite utav "banhitlers" då massor av bilar blev svartflaggade för högt motorljud (bla jag) gränsen är satt till 95db och jag hade 96db, även andra som hade 95db blev svartflaggade thumbs down
Visst, regler är regler men det kändes som om dom inte hade annat att göra?
Minus för att dom inte hade något förarmöte innan heller då jag tycker detta är viktigt speciellt för dom som aldrig varit ute på en bana förut.
Det kändes även som om schemat för dagen låg efter vilket resulterade i att många inte fick köra konbanan eller endast en vända.
Sedan att stänga av för lunch?? det fanns gott om folk från dem andra klubbarna som hade kunna ställa upp och hjälpa till med flaggposteringar.


ovan på detta så lyckades jag få släpp på bakvagnen i kurvan innan mohlins knäpp var på det bar ut i gräset och slog ned i en stor fåra och stutsade upp igen så att hela bilen lättade från marken
Hem till morsan och panik meka men en bussning hade tagit stryk så att det blev att lasta och åka hem thumbs down

Idag ligger inte lotivationen på topp och kroppen känns mör.

/En missnöjd Peter

_________________
/Peter Wärhner

Nu: 968CS -93 PCSR 8B
Tidigare: 997.2 T -10, 997GT3CS -07 996GT3CS -01 E46M3 -01, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
Inför träffar
2-dagars på Kinnekulle
<<   1, 2, 3
1 besök senaste veckan (9577 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande