Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1424 besök totalt |
Stand21
Tjena Har för mig att det finns en forumanvändare som jobbar med Stand21. Tänkte om det finns möjlighet att prova deras handskar utan att behöva åka ändå till Stockholm. Har läst o pratat om utrustning förrut och har för mig att någon tyckte man skulle använda handskar med mockagrepp till mockarätt, samt läder till läder. Stand 21 har enbart skinngrepp och jag kör med mockaratt. Finns det någon som kan säga emot denna person så jag kan köpa stand21 med gott samvete? ;-) _________________ Paul |
||
_________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Re:
Eller Ulli Löhr som också finns här..... |
||
Hej,
Stand 21 outside Seems II med mocka kommer under året, men finns tyvärr inte för försäljning riktigt ännu. Väntar just nu på besked från HQ exakt när de kommer. Under tiden kan du visst köra med de "vanliga" outside Seems, funkar helt OK. Kan nämna att jag för några år sedan "blev tvungen" att köpa ett par mockahandskar då inga andra fanns hemma då och jag behövde handskar precis just då. Dessa har jag kört race med utan problem i bilar med läderklädd ratt tills handskarna blev utslitna. Motsatt situation, men samma problem, eller brist på problem s a s. ![]() Hör gärna av dig till mig direkt om du vill prata mer om handskar eller annan utrustning. Hälsningar Ulli ulli@stand21.se _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1424 besök totalt |