Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2073 besök totalt |
Re: Ford GT i Sverige?
Jag ställde ungefär samma fråga på ett annat forum för en tid sedan och det postades lite bilder på några ford GT med svenska skyltar så visst finns de. Vilken väg de kommit hit vet jag dock inget om... _________________ Mikael Kenson Ultima GTR-TT |
||||
men det är ju ingen rymdforsknigsteknik att kolla om hela skyltarna visades på bilderna... bara att ta ett faxutdrag via vv.se ju så får du ju de 3 senaste ägarna.... om nu hela regnr:rt sysn på bilden... _________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
||||
Det finna dom som tar in bilar från usa om man skall tro på följande länk
http://www.blocket.se/vi/10889178.ht Det är bara att pröjsa och ![]() _________________ Janko Lind |
||||
när jag va på fords kontor näst senaste gången så diskuterades GT:n. tror det va tre st som en enda ÅF i mitten av sverige har tagit in. resten är inte ÅF importer. den som står på mässan i sthlm för ett år sedan snart va den första svenska.
fom årskiftet som precis va så får denna bilmodellen inte säljas längre pga emmitionsregler i usa så nu är det tyvärr slut med nya GT:n ![]() mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||||
Re:
Ajfan då får Jeramy Clarkson leta efter nån annan bil o byta ut till hela tiden då.. ![]() _________________ Emil Jönsson |
||||
Re:
Auto Europe är väl samma som Wasabil? wasabil har väl knappast gjort sig kända för att ha rena fingrar och ryggen fri i sina bilaffärer... ![]() |
||||
Vilket forum? _________________ Patrik Ljunggren |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2073 besök totalt |