Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
Forumet uppgraderat till 2.05
1428 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41529

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Efter en del strul med provkörning av den nya forumversionen på en dold url så verkar jag till slut fått allt att funka som det ska så nu är den utlyft och "live". Det blev lite strul med uppladdning av bilder och avatarer eftersom jag var tvungen och göra lite specialgrejer för att kunna köra två forumversioner samtidigt (en dold för mig o den gamla vanliga för er)

Så vitt jag vet så är det inga synliga ändringar eller nya finesser i den nya versionen utan mest säkerhetsfixar o buggar som putsats bort.

_________________
Magnus Thomé
Citera
Ando
Habo
Här sen Mar 2003
Inlägg: 230



Magnus Thomé skrev:
Så vitt jag vet så är det inga synliga ändringar eller nya finesser i den nya versionen utan mest säkerhetsfixar o buggar som putsats bort.

Man kan inte längre trycka på den lilla snabbknappen, () efter ett namn på förstasidan för att komma till senaste inlägget i det forumet (hoppas ni fattar vad jag menar)

_________________
Kör Bmw 323Ci -00
Andreas Magnusson
Attitudemotorclub
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41529

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Jag provade den förra versionen av forumet precis nu (ligger kvar på en annan url) och där finns det inga såna knappar... bara inne i forumen så man kommer till sista inlägget i den tråden...

Är du helt 100% säker på att de knapparna du menar fanns fram tills igår?

_________________
Magnus Thomé
Citera
Ando
Habo
Här sen Mar 2003
Inlägg: 230



Nej, vet bara att det är så på vårat forum (Version 2.0.0), om det var så på den versionen rejsa.nu hade innan kommer jag inte ihåg.
(Har varit bortrest, därför mitt svar kommer lite sent.)

_________________
Kör Bmw 323Ci -00
Andreas Magnusson
Attitudemotorclub
Citera
Foruminfo/frågor
Forumet uppgraderat till 2.05
1428 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande