Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
Ni surfar ju hit som TOKAR!
2248 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41501

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
När jag plockat bort alla MINA besök här på forumet så surfar NI så här mycket hit:

9 dec:
Separate ipnumbers: 633
SESSIONS: 9967
HITS: 198542

10 dec:
Separate ipnumbers: 577
SESSIONS: 5742
HITS: 144288

11 dec:
Separate ipnumbers: 366
SESSIONS: 6646
HITS: 113396

12 dec:
Separate ipnumbers: 312
SESSIONS: 5989
HITS: 116704


Ni är galna! Hehe!! Det är bra!

_________________
Magnus Thomé
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41501

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
På rejsa.nu förstasidan finns nu info om hur många "views" varje tråd fått ihopsummerat för alla trådar som vi har i forumet. Just nu en bit över 70 tusen! Dvs det ökar med ett varje gång någon öppnar en tråd för att läsa den.

_________________
Magnus Thomé
Citera
Hazze
NuEVO El Stockholmo
Här sen Nov 2002
Inlägg: 364



Vad kul att det är ett sånt enormt intresse och att du fått en sån respons !!!
Är egentligen bara nyfiken för jag tittade efter på hur många det är som är "medlemmar" nu i s.a.s. Det rör ju sig om omkring 220 st. redan !?

Hur ser surfandet ut ? Går det stadigt uppåt i dessa "views" eller har det stabiliserat sig något ?? Fick känslan av att det nästan vart hysteri bland alla oss banrejsingstollar när en sådan här sida uppenbarade sig...
Jag menar, det är förbannat kul att det finns såpass många likasinnade som även håller en viss jargong och det tycker jag är ett stort plus !!

Tack Magnus och dessutom TACK alla gubbar runt om i landet !! Det är jäkligt kul att ha med er att göra !!!

Ps. Vad gäller den kvinliga delen så vet jag faktiskt inte något ännu. De har vad jag vet inte uppenbarat sig här ännu men det kanske bara är en tidsfråga ?? Ds.

_________________
//Hazze owenius

S.C.S
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41501

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
För att ha startat för mindre än två månader sen så är det ju helt otroligt kul!!

Längst ner till höger på startsidan (du får scrolla lite) står det lite statistik på antalet "tittningar" på forumet. Snart uppe i 100 tusen

Sen går trafiken väldigt upp o ner dag för dag nu under helgerna... Ska bli kul o se hur det blir sen när vi går tillbaka till de "normala" gängorna....

_________________
Magnus Thomé
Citera
Karlsson
Vaggeryd
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1848



Skulle tro att sidan är populär eftersom att dom som skriver här verkar kunna lite till skillnad från en del på ett annat forum som börjar på z

_________________
/Andreas Karlsson
Camaro V8TC
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41501

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
För att ha startat för mindre än två månader sen så är det ju helt otroligt kul!!

Längst ner till höger på startsidan (du får scrolla lite) står det lite statistik på antalet "tittningar" på forumet. Snart uppe i 100 tusen

Sen går trafiken väldigt upp o ner dag för dag nu under helgerna... Ska bli kul o se hur det blir sen när vi går tillbaka till de "normala" gängorna....


Vi passerar 200 tusen views precis när som helst

_________________
Magnus Thomé
Citera
Foruminfo/frågor
Ni surfar ju hit som TOKAR!
2248 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande