Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2057 besök totalt |
Undersökning
Hej! Jag går sista året vid Högskolan på Gotland och skriver nu mitt examensarbete. I samband med detta gör jag en undersökning bland aktiva i olika motorsporter och hoppades att det skulle finnas några här. Det är inget krångligt och tar inte särskillt lång tid, bara att följa länken och fylla i lite rutor. Ju fler som deltar desto bättre och jag är väldigt tacksam för alla som är med. Som "testpersoner" blir ni självklart anonyma om det var någon som kände sig orolig...=) Robert Sahlstedt http://picard.hgo.se/~rosa _________________ Robert Sahlstedt |
||
En hel del. Men hur man gör datorspel är väl den korta beskrivningen. Jag läser en grafisk inriktning så det blir en hel del 3d och konceptskissande. Gemensamt med de som läser programmeringsinriktningen har vi kurser i speldesign, där man lär sig hur spel fungerar och är uppbyggda. Låter flummigt och till viss del är det det. Men det finns så enormt mycket inom ämnet att det egentligen är fånigt att försöka klämma in det på en 3-årig utbildning, det har man förstått först med tiden. Sedan gilar ju jag bil-spel framför allt annat förståss och vill göra dem bättre...
_________________ Robert Sahlstedt |
||
Re:
Är det inte så med alla utbildningar? _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2057 besök totalt |