Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1 besök senaste veckan (1591 totalt) |
2007-07-01/02 Gotland Ring Allmänhetens körning
Vi är två BMW-tomtar som tänker åka till Gotland Ring på Trackday 1 juli och stanna över 2 juli på nåt som kallas "Allmänhetens körning". Det bör bli många goa timmars banåka. Trackdayen kostar 1200 kr och Allmänhetens 500 kr. Under trackdayen ska det finnas instruktörer på plats. Mer info finns på banans hemsida: http://gotlandring.com/calendar/ Färjan kostar ca 1500 kr tur och retur. Det vore kul att bli några till. Observera att ingen licens krävs på denna bana. Vi åker från Stockholm kvällen innan och sen med nattfärja från Nynäshamn. _________________ Anders Nordström |
Vi är två Seventomtar (Locosts) som tänker åka över nån gång under vecka 27. Troligen blir det dock inte den 1:a. Vi är mer sugna på allmänhetens åkning
Planen är att åka på morgonen 7.30 från Nynäs. Köra på bana den dagen och sova över en natt och åka på banan dagen efter fram till färjan går hem. Om det inte finns nåt bra boende så tar vi tältet med oss. Prisex Färja 1000 bana 1000 boende? plus driftkostnader för bil och förare. _________________ Micael Åman Petrolhead and all around nice guy |
Vi kör som planerat
åker med färjan från nynäs 02 juli 07:30 och åker hem 03 juli 19:10. Bor gör vi på vandrarhemmet i Lärbo. Är det nån som är sugen så är det bara att hänga på. _________________ Micael Åman Petrolhead and all around nice guy |
Jag befinner mig på Gotland i helgen. Tänkte ta mig ut och kolla lite på Söndagen
![]() |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1 besök senaste veckan (1591 totalt) |