Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1174 besök totalt |
drömmar om lotus europa
ja, så har man gått o gjort det då. har ju sett byggtrådarna här och alldeles nyss kollade jag in på banks europa och såg deras 62s och nu funderar man ju ännu mer på om man inte skulle ha en sån så småningom. Trevligaste alternativet ur min synvinkel vore förstås att hitta ett gammalt vrak att arbeta på (om man nu får tillgodoräkna sig original tillverkningsår även om man tvingas kassera ramen och skaffa nytt), men hur hittar man såna? Eller är det kanske bättre att bygga upp en helt ny (finns det fler företag som säljer europa-delar förresten?) från delar (eller kanske ritningar, om det nu finns såna)? hmm, jo, visst, jag vet, men... vad vore livet utan löjliga drömmar om vad man ska göra när man får råd? _________________ Per Kristoffersson Kristoffersson Engineering |
Lotus
Det är inte omöjligt att hitta vrak forfarande. sätt ut annons ! Delar : http://www.spydercars.co.uk/ _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
_________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
Det står en tom kaross här uppe i Arjeplog på återvinningsgården. Vet inte skicket men det är nog en bra start då den säkert inte kostar mer än ett par hundra.
_________________ Björn Viklund Audi S2 Avant (brukshink) *Ny räser på gång* |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1174 besök totalt |