Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2938 besök totalt |
Dyrt att kolla tiden...
Skaplig fördyring för tidtagningen.... från 150:-/ helg till 150:-/dygn.... "9. TIDTAGNING Tidtagning sker under helgen med elektronisk tidtagning. Transponderhållare kan köpas för 100:- i sekretariatet. Hållaren skall placeras på insidan av högra framdörrens ruta. För de som inte har fast transponder finns lösa att hyra för kr 150 per dag i sekretariatet. " Micke |
||
AMB
Dyrt ! jag tycke det var billigt .. Skaffa egen: http://www.amb-it.com/sports-car-c-2 _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
||
Eller, om jag gör en förtydling !!!!!!
SNART är SSK-s klubbracing, gladracing uppe i sitt rätta värde ????? ![]() Varför åker inte fler med oss ??????????? ![]() Tillomed de g:a SSK rävarna hittar man i andra klubbracing klasser. ![]() Nr 9 i Qwinsta klassen som troligen, slutar åka där, om inte start avg. blir förändrad ![]() _________________ Bengt Nordin |
||
Re: Dyrt att kolla tiden...
I inbjudan 2007 står det att transponderhyran är 150kr per HELG! och det är den summan jag/du/vi alla har godkänt i och med anmälan. Står dom fast vid höjningen vete fan om jag åker resten av säsongen. Jag åker ner till raceweek och tar dom mer än 150kr åker jag förmodligen hem i ren protest. Det är som Bengt skrev tillräckligt dyrt redan med startavgift el transponderhyra mm. Det är inte lätt att få slantarna att räcka till för en "vanlig löntagare". Staffan olars NR 41 i Classic . _________________ Staffan olars |
||
Det är tydligen fler som tycker att det är alldeles för dyrt att tävla i SSK serien. Jag tycker att banracing är jä... kul men när det ska kosta skjortan vad man än ska göra så får det vara. Jag ska konvertera min bil till antingen långlopp eller ännu mer troligt rallycross, där kostar det 650:- att starta och då ingår det träning och annat som annars kostar i SSK.
I och med min konvertering kommer jag att få däck över, jag har 2 helt nya, 4 bra och 2 användbara Yokohama 048. Är ni intresserade är det bara att ringa 070-316 65 22. _________________ Richard Eriksson |
||
SSK
Det konstiga med SSK är att helt plötsligt så bjuder man på på startavgiften... _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2938 besök totalt |