Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
8 besök senaste veckan (1779 totalt) |
Detta verkar kanon.
Glad att det kommer lite mer seriösa tävlingar och åkare i sverige. Gör ju att man blir grymt sugen själv på att prova ![]() banan ser kanon ut kanske lite kort (men det kanske inte finns plats) Är jag ledig så kommer jag att vara där å hejapå alla glada driftare tummen upp ![]() |
http://www.slc.se/SMA/offdoc/forarfo
skriv ut denna & fyll i innan du kommer till körningen så sparar vi lite tid. hare bäst så länge så ses vi på plats. mvh/ ........kristian, www.skanedrift.se _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
Fint att du lagt en tråd här med.
Men du skulle lagt samma info härifrån på skanedrift.se Kristian =) Hoppas att det kommer ganska så många, min bil hinner förhoppningsvis å bli klar =) /Påsen _________________ PÅSEN RACING Robert Johnsson, Älmhult |
Jaha, det här var ju väldigt trist!
Hoppas på en närmare förklaring senare. Fick lite snabba upgifter av Kristian bara. ![]() |
Någon lustigkurre som hade ringt o klagat på att någon hade stått still o burnat.. vilket enligt kristian inte hade skett.. på en sådan öppen bana så skulle man ju inte kunna ungå något sådant.. synd som fan på ett annars lovande evengemang
![]() _________________ Emil Jönsson |
Ja det var upplagt för en grymt bra helg tills någon elak j%¤#& fick kokat ihop någon lögn om att det skulle ha varit någon som stått stilla och eldat däck. Det var skapligt många som var där och alla vet att så var inte fallet, ett par fick väl stoppsladd men stod aldrig stilla och eldade.
Vi fick tillbaka pengarna för körningen direkt men det var bara att betala stugan vi hyrt och åka hem igen. ![]() ![]() ![]() Jaja, bilen höll iallafall! ![]() ![]() _________________ VW Golf Alltrack -20 |
![]() |
Inför träffar
![]() |
8 besök senaste veckan (1779 totalt) |