Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 6603 besök totalt |
Inbjudan till Kinnekulle 15/9 med BMW SC
Det är dags att börja ![]() En inbjudan finns numera på vår hemsida: http://www.bmwsc.com/docs/inbj_kinnekulle_070915.html Träffanmälan och inbetald träffavgift senast 11/9. EDIT: Frivilliga arrangörer : Anders Regnell Fredrik Regnell Michael Hedlund Jan Skjöldhammer Michael Franzetti Martin Spetz Conny Palm Tack ![]() Flaggviftandet sköter vi själva denna gång. Våra vänner Audi Club Sport kommer att vara med oss på Kinnekulle. Licensierade förare från andra klubbar är också välkomna. _________________ BMW MC-klubben |
||||||||||||||
Den här gången ska jag se till att komma! Inga undanflykter som att jag måste ner och köpa ny bil eller nåt sånt :-)
Ser fram emot det... kinnekulle är en kul bana! /Magnus |
||||||||||||||
Re:
Själv så hoppas jag på regn ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||||||||||
Nä inget regn... ska vara torrt och fint så jag kan testa mina nya bromsar ordentligt!!
![]() /Magnus |
||||||||||||||
Re:
Sluta svär för tusan ![]() ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||||||||||
Re:
Men Marcus, då går det lite långsammare och du kanske slipper bli åksjuk ![]() Aha, ni i modifierad är rädda för att bli omåkta av oss i standard, där har vi det ![]()
_________________ Patrik Skoog |
||||||||||||||
Re:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||||||||||
Re:
![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||||||||||
Re:
Men på Kullen kommer det inte räcka... ![]() Rackarns vad taggad jag är på lite positiva resultat nu! Grrrr.... ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||||||||||
Re:
Det får vi allt bli två om ![]() ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||||||||||
Re:
Jepp! Ska vi gissa att du, jag och Randau kvalar inom 3/10 sekund som vanligt, eller? ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||||||||||
Re:
Givetvis, men det är jag som tar pole ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||||||||||
Re:
![]() ![]() ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||||||||||
Re:
Har du hard-top Magnus? _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||||||||||
Re:
Japp jag har kvar original-hardtopen som jag köpte i våras till min 3.0'a i för att få köra bilen på SC's träffar... en grön hardtop på estorilblå bil... läckert! ;-) Har ju en stylinghardtop i bilens färg också men då jag inte fick köra bana med den så fick jag köpa en extra hardtop att ha just till bankörningen :-) /Magnus |
||||||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 6603 besök totalt |