Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 22551 besök totalt |
rejsadekal!
Hallå Har fått Magnus godkännande att sälja rejsa.nu namnskylten som klistermärke (Klister på baksidan). Tidigare så gick det ju bara att göra en egen utskrift av den, men nu kan man alltså köpa den som klistermärke genom mig. För er som inte vet hur den ser ut så kika i denna tråd. Dekal Det är den med en röd banslinga och med namnet under (går att få utan namn). För att vara effektiv i tryck så kommer jag samla på mig ett tiotal beställningar åt gången innan vi trycker. Priset för dekalen är 35kr ink moms och frakt. PM,a mig för beställning ![]() MVH Fredrik/ racingdekaler _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
Ska man skriva hela sitt namn, eller bara vad man kallas på forumet?
Vad tycker ni andra? Vore ju trevligt om alla följde samma linje, så dekalerna blir lika. Kanske en liten svensk flagga före namnet också... (om det nu får plats...) /Björn _________________ Björn Axelsson Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing |
||||
Re:
Svårt att få plats med en flagga. Blir nog lite plöttrigt. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
Re:
En som gäller. Detta är ju en "rejsa.nulogo". _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
Re:
Forums nick är nog smidigast då de oftast är kortare än för och efternamn + lättare komma ihåg nick än namn, iaf för min egen del ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
Re: rejsadekal!
Hur stor blir den? _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Re:
Mmm... Du har nog rätt... Jag kommer ju att ha namnskylt och svensk flagga på bilen ändå, så för min del blir det nog bäst med bara vad man heter på forumet. Men, det vore ändå kul om alla kunde följa samma linje. Kanske en omröstning?? /Björn _________________ Björn Axelsson Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing |
||||
På allmän begäran är är de minskade något. Kör 8x8 istället.
För er som väntar på dekal så är de på G. Har haft lite mycke med skolan ett tag nu, men det börjar ljusna i kalendern. Arbetet med dem är i alla fall påbörjat ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
Re:
Vissa av oss registrerade sig med för och efternamn förut då det stod att man helst skulle göra det i forumreglerna en gång i tiden... och mitt för och efternamn får inte heller plats vill jag minnas ![]() Nåväl, har ingen bil att klistra loggan på iaf så det kvittar nog just nu ![]() |
||||
Nu har jag fått i hop ett gäng dekaler och skolan har lugnat ner sig lite så tillverkningen av första laddningen drar i gång nu i veckan.
Men fortsätt att beställa, det blir fler laddningar ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
_________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||
Blev inte helt klok på hur de slutgiltnigen skulle se ut (var i o f s ett par veckor sedan jag följde länken i förstainlägget) så kanske en bild på det vore ok?
_________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 22551 besök totalt |