Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
937 besök totalt |
Krångel med superstagelistan??
Jag har försökt lägga in min tid i tabellen två gånger nu men får bara upp det här:
Är det fel på sidan eller vad gör jag för fel? _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||
Re:
Testade igen utan att lyckas... Är ingen datahacker men det här borde man väl fixa... ![]() OT. Det var väl ett tecken på att motorn behöver lite kärlek i vinter..! Bilen får skylla sig själv, för nu får han ju inte åka till ringen i höst ![]() ![]() _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||
Ser ut som ett felmeddelanden från servern där den klagar på att den fick ett värde som den inte förväntade sig. (bokstäver istället för siffra t.ex.)
Försökte du lägga till ett resultat? Kanske du skrev fel formatering eller blandade nått, kanske , istället för . eller tvärtom. om inte var fallet så försök senare annars måste nog en ansvarig ta sig en titt på det och fippla lite på baksidan. _________________ Anton Kindblad |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
937 besök totalt |