Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 7250 besök totalt |
Intresse för att köra på F5/Ljungbyhed innan vintern ?
Finns intresse ? Skriv i denna tråden: Som jag förstått det (kan ha fel) så kostar en helgdag numera 17 000kr. detta medför enkelt att vid 17 bilar blir det 1000kr/bil. En maxgräns på 30 bilar - Inga som helst åskådare, försäkrat via SMA såklart. SMA-försäkringen kostar 150 kr (engångs) & 300kr (helår) Blir detta av så kommer försäkringen att kunna betalas på plats. SBF-licens gäller ej. 30 bilar = 566kr/bil + försäkring 150kr platta för att enbart sladda på, finnes -------------------------------------------------- Kommer finnas tillgång till en G-Tech Pro för de som vill testa 0-100 kmh (en bil i taget) ------------------------------------------------- 1: Roxan 2: Kristianae86 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11 - 30.... .............. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
1: Roxan
2: Kristianae86 3: Daniel Steiner 4: Daniel Söderström 5: Pierre Stackbom 6: Henrik Sörensson 7: 8: 9: 10: |
||||
2: Kristianae86 3: Daniel Steiner 4: Daniel Söderström 5: Pierre Stackbom 6: Henrik Sörensson 7: Nillet 8: Lasse_H (men upptagen flera helger) 9: 10: Edit: Lade till en som är sugen men ganska upptagen. _________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||||
|
||||
Re:
1: Roxan 2: Kristianae86 3: Daniel Steiner 4: Daniel Söderström 5: Pierre Stackbom 6: Henrik Sörensson 7: Nillet 8: Lasse_H (men upptagen flera helger) 9: Roger Gustafsson (har snart bakhjulsdrivet fordon ![]() 10: |
||||
2: Kristianae86 3: Daniel Steiner 4: Daniel Söderström 5: Pierre Stackbom 6: Henrik Sörensson 7: Nillet 8: Lasse_H (men upptagen flera helger) 9: Roger Gustafsson (har snart bakhjulsdrivet fordon ) 10: Stefan Hasselgren 11: _________________ Stefan Hasselgren |
||||
Re:
Stefan - jag vill bara kolla av med dig så att du är införstådd att detta är 58 mil söder om dig !!! Hässelby ligger väl i 08-land ? mvh/ .......kristian _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Re:
Jodå, var nere på Anderstorp igår och har lämnat kvar bilen där nere....tänkte hinna med några dagar till i södra Sverige då säsongen är stendöd i Stockholm..... ![]() _________________ Stefan Hasselgren |
||||
om det är så att man ska betala 1000:- så är iallafall inte jag intresserad av att se på drifting, no fence.
Jag respekterar givetvis om majoriteten vill. Angående publik, är det tillåtet att ha med sig en passagerare? Han ska inte köra utan bara sitta bredvid. |
||||
Re:
Går kanske att ha 2 banor som sist jag var med? En där man kan sladda lite och en utan. Ska folk hålla på och sladda/snurra och ha sig så kommer det ta betydligt längre tid = mindre körtid. _________________ Daniel Steiner |
||||
Re:
Bara lite tankar såklart - ja det går att ha två banor samtidigt ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Re:
Med reservation då jag är upptagen vissa helger. När definitvt datum sätts kan jag komma med besked. Mvh _________________ Linus Frantzich - Olsson Saab 900t -95 (Bruksbil) Bmw 318is 16v -90 (Projektbil/Blivande banbil) |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 7250 besök totalt |