| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE07: Race 5 @ Imola, 20/12, kl 19.30
|
3042 besök totalt |
|
Jag annonserar ut nästa rejs redan idag eftersom den är i nästa vecka redan! Detta rejs går på Imola med Formula BMW - bilarna. Observera att loppet går i Mosunregn så det är väldigt halt. Jag tänkte tillåta Traction control i detta lopp endast. Detta eftersom det nästan är helt omöjligt at köra dessa bilar utan TC i vätan. Jag tror knappt att jag lyckats köra ett helt varv utan att snurra. Med TC så är det lite lättare men det går att snurra lätt nu också. För att aktivera TC så tryck en gång på F1 så ställs "Traction Low" in. Namn på servern: rejsa.nu Lösen: vinter Antal varv: 2x9 Väder: Monsunregn Tider enligt följande: 19.30 - 20.00 Practice 20.00 - 20.15 Hotlap Qual (1 varvs kval) 20.15 - 20.20 Warmup 20.20 - 20.40 Race 1 20.40 - 20.45 Warmup 20.45 - 21.05 Race 2 observera att det är en varvskval inget annat! Kör man fler varv blir det Gult kort. Ni som är reserver. Kika in 19.50 och är det inte 25 bilar inne så hoppa in. Ni behöver inte anmäla er här i tråden. Ni ordinarie som INTE kan vara med kan hojta till om det här. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
hehe Jag tvekade mycket också ska jag säga för det ska gå långt innan det blir TC på, MEN det är helt okörbart faktiskt. Prova själv ska du se...
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Har testat 6 varv för att få en koll på läget.
Hehehe halkade omking hej vilt loool. När jag äntligen lyckades göra ett varv å hålla mig på banan fick jag till 2.21.8 går nog att kapa lite till med träning.
De snabba "raketerna" här dundrar nog runt på 2.10-2.13 gissar jag på.
_________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
||
|
Testade lite idag. Det är inte en chansning, det är ett faktum
Jag tror inte den snabaste kommer att vinna, utan den som gör bort sig minst... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
|
Re:
Jag provkörde... eller nåt härom dan. Det är inte lätt när man är ensam på banan. Hur fasen ska det gå när vi är några stycken...
_________________ Johan Pesula |
||
|
Re:
Hej Sebastian! Anmäler dig gör du här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Dock tror jag att du kommer hamna på reservplats, men det brukar finnas plats på racen. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
Nu börjar detta bli lite irreterande... på Anderstorp låg jag trea, idag ledde jag ohotad.... Jag stängde av "Notifi me...." men likaf_n så blir jag utslängd.... Vad kan det bero på? . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
Tråkigt tråkigt! Jag har faktiskt aldrig blivit utkastad ur STEAM.
Tack alla som dök upp idag! Undertecknad och koit vann loppen idag. Skönt att slippa vätan till nästa rejs tycker jag.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
tack för ikväll!
Jag är ledsen Tomviking för min smäll på dig! Niklas straffa mig för smällen i 2a rejset varv 2 tror jag det va.... Jag skulle kommit lite mer tränad på regn, kände mig som en trafikfara, jag är ledsen för det men jag hinner aldrig köra ngt längre:( _________________ Jonas Åberg |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
3042 besök totalt |