Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (1186 totalt) |
Denna bil har jag aldrig hört talas om!
Nån som vet något om denna skapelse? http://www.blocket.se/vi/14500926.ht |
||
ja,som han skriver är detta en kitcar som ursprungligen heter ATTACK.
om jag fattad det rätt så byggs de ihop i sverige, men där kan jag har fattaddet fel (läste det på nån sida för en massa år sen). just denna JK versionen hartydligen lite finare komponenter då den vanliga attack är utrustad med ford eller honda delar. funderad själv på denna version en del för att slakta min masa och stoppa i den där. _________________ Philipp Klement |
||
http://www.k1-styling.sk/attack.htm
har varit diskutioner om denna förut. Hittar dock inget mer än denna url _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
Re: Denna bil har jag aldrig hört talas om!
"Karossen kommer från Slovakiske K1 Attack och är det enda som de båda bilarna har gemensamt" Då visar vi 1 bild på chassiet? resterande på det som man kan få från annat håll? ![]() "På kunds önskemål kan bilen byggas med komponenter från Ferrari, Porsche, Lamborghini Gellarado, Cayman, Carrera, Gt-2, Gt-3." >MAo Ge mig dina pengar jag bygger på allt ![]() Skall bli intressant att se en Gallardo V-10 i den ramen ![]() ![]() ![]() En liten fråga det man ser av ramen skulle väl kunna trianguleras bättre? Eftersom helförsäkring erbjudes säljes den som gatreggad? Men kanske är det så att marknadsföring inte är hans starka sida utan bilbyggande? ![]() _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||
Jag vill ha komponenter från Gellardon! ![]() |
||
Undrar om annonsören kollat upp bestämmelser ang amatörbyggt fordon? Vilket detta med största sannorlikhet klassas som (oavsett om den sätts samman i sverige eller ej). Det kostar ganska mycket att bli godkänd biltillverkare med krocktester m.m.
_________________ Martin Viding Alfa 75 3,0 12v EVO Semirace Alfa 75 3.0 24v Racebil (under konstruktion) Alfa 156 2,5 v6 Sportwagon -00 BMW 116d -11 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (1186 totalt) |