Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Våra race- och banåkarbilar Se7en: Rush MK II | << 1, 2, 3, ... 11, 12, 13 >> 29 besök senaste veckan (78182 totalt) |
Går att få det att fästa. Men det kommer att missfärga sig efter ett tag när det blir varmt. Vet inte hur pulver lack reagerar mot värmen men man härdar pulverlack vid ca 250 grader. _________________ // Jani Hast |
||||
Pulverlack-Då borde det ju inte vara några bekymmer- ett insug blir ju aldrig varmare än typ 110grader
_________________ Datsun 240z vq35de Escort MK1 cosworth turbo -68 Escort MK1 16v turbo+kompressor -74 Mride C42 TURBO sportscar Mride T42 TURBO trike. |
||||
Förstår jag att alla är för tunna om bascirkeln är 5mm mindre! Nädå.. hur gjorde du där, längre ventiler eller jättetjocka lasc-caps? och ja.. visst är det roligt att justera ventilspelet på det viset |
||||
fiiiiiiiiin bil!!! Alu går ju att eloxera!!! svart eller klart hade varit snyggt och det är ganska billigt! ELFA hade förresten kontakterna.. 2 st för 90 spänn... Dalhems 345 kr/st |
||||
En vecka senare....med efter att monterat av och på kammarna X-antal ggr så har jag till slut fått rätt ventilspel Uppstarten närmar sig _________________ Nisse Holmgren Umeå |
||||
Nädå.. Du pillrar isär den bara, sen sätter man ihop den så är det en ny "engångssträckare" ! Fråga mig inte hur jag kan veta det bara... |
||||
Nu vet jag med hur man återställer tryckaren Tack Gustav _________________ Nisse Holmgren Umeå |
||||
om man säger så här tomgången går inte att ha på 800 varv som jag hadde tidigare... Får se hur det blir när man bytt till det andra insuget. _________________ Nisse Holmgren Umeå |
||||
Våra race- och banåkarbilar Se7en: Rush MK II | << 1, 2, 3, ... 11, 12, 13 >> 29 besök senaste veckan (78182 totalt) |