Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Inför träffar 2008-07-05 Bankörningsdag Kinnekulle - Några platser kvar!!! | 1, 2 >> 1 besök senaste veckan (11195 totalt) |
Bankörningsdag på Kinnekulle med erfarna instruktörer anordnas av SnowDragon.
En sådan heldag anordnas under Juli 2008 för enbart Rejsamedlemmar och en utlottning av två platser kommer att göras! Exakt datum vet vi inte ännu, men all information kommer att finnas på www.snowdragon.se och uppdateras löpande. Förutom ordinarie instruktörer kan vi få förstärkning av "Mr Rejsa" (Magnus Thomé) i egen hög person. Kursen kostar 1800 kr. Denna heldag riktar sig främst till dig som är intresserad av att prova bankörning eller inte har kört så mycket på Kinnekulle. Har du frågor så ställ dem här, men kolla gärna på www.snowdragon.se först, för där finns mycket info! |
||
Utlottning av två platser (tänk vad ett enkelt telefonsamtal kan resultera i )
Sticky tråd (men Mia, vad du tar i o smörar Fast "i egen hög person" kan ju syfta på att jag är redigt lång så... hahahaha!) När info om hur man anmäler sig till utlottningen (hrrmmm... tävlingen bör det nog heta, lotterilagen o så) så antar jag att du uppdaterar med info här i tråden _________________ Magnus Thomé |
||
Ja den var lite dubbeltydig
Jämfört med mig är du redigt lång, så du får ta det hur du vill! Japp, info kommer så fort vi funderat ut hur det ska bli rättvist med tävlingen! Ska inte vara nån fördel att kunna ringa nån kändis! |
||
REJSA TÄVLING OM TVÅ PLATSER!!!
Svara bara på en enkel fråga! Använd länken här TÄVLING http://www.snowdragon.se/rejsatavlin Glöm inte ange ditt rejsa.nu namn (nic) också det är viktigt!! Vi drar två lyckliga vinnare 15 juni 2008. om du anmält till kursen via Snowdragons hemsida www.snowdragon.se och ändå blir dragen bland de lyckliga två som svarat rätt får du givetvis din betalning tillbaka. _________________ Matz Olli 0702-263604 Fluffen en gammal grön compact |
||
Som rubriken nu lyder har vi spikat LÖRDAGEN 5 JULI...
Så fatta musen och logga in på www.snowdragon.se och glöm inte kolla in Tävlingen också. _________________ Matz Olli 0702-263604 Fluffen en gammal grön compact |
||
Nu är tävlingen avgjord!!
Kolla din mail som du angav i formuläret för att se vem som vann! Alla som deltog får ett mail ikväll. |
||
Vad hände med dragningen den 15 juni? |
||
Inga nya tävlande på en månad, tyckte det var onödigt att dra ut på pinan. Tråden har ju legat här rätt länge....
Men rätt ska va rätt!! Tävlingen avgörs imorgon. Sista chansen att vara med är idag! |
||
Hur anmäler jag mig till tävlingen. Jag är mycket intresserad att komma på detta evenemang _________________ /Petter Ledin |
||
Det finns ca 8 platser kvar, du anmäler dig via "intresseanmälan". Då får du ett mail av oss med mer info. Sista anmälningsdag är 27/6 om det finns platser kvar då.
(Ska uppdatera hemsidan med denna info snarast ) Självklart är ni med i tävlingen! |
||
oOPS!
10 nya tävlande bara sen igår! Vi får nog hålla datumen som är sagt (15/6) eftersom det fortfarande finns intresse! Kan ni stå ut till dess?? om ni inte fått ett infoutskick till era mail senast på söndag 1/6 så hör av er till info@snowdragon.se Då kanske er mailadress varit inaktuell, eller angav du din "spammail"... |
||
_________________ Fredrik Ståhlgren Alfa Romeo 75 TS Challenge, CRT #36 Fiat Coupé 20V Turbo Plus https://www.instagram.com/fred_fiat/ |
||
Inför träffar 2008-07-05 Bankörningsdag Kinnekulle - Några platser kvar!!! | 1, 2 >> 1 besök senaste veckan (11195 totalt) |