Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1004 besök totalt |
2008-02-12 RBC 4, 2008-03-11 RBC 5, 2008-04-01 RBC 6
Sent skall syndaren vakna. Dessvärre har jag haft svårt att få ihop mitt vårprogram, men nu är äntligen datumen för vårens RBC klara. 12 februari 11 mars 1 april Vi fortsätter i Västberga till dess något bättre alternativ dyker upp. Enligt önskemål från många ska vi dra igång med förarmöte redan kl 19.00 för att köra så snabbt som möjligt - i dubbel bemärkelse - efter det. Det betyder att kassan öppnar 18.30. Är tacksam för snabb anmälan och återbud vid förhinder. Priset är det vanliga, 500 pix. Anmälan sker som vanligt till mig per mail. Aktuella tabeller finns på www.svartamasken.com under events. Nu är bara att börja tjuvträna! Lars RBC-General lars.wiezell@eu-byran.se _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
Nästa tisdag kör vi igång med RBC igen.
Den 12 februari öppnar kassan 18.30, vi siktar på förarmöte 19.00 och sen är det bara att gasa! Kul med några nya namn på startlinjen, de brukar dessutom alltid vara ute i god tid med sin anmälan. För er andra är det ett gott exempel att ta efter. Nedanstående har varit duktiga, men som vanligt räknar jag med fler. Skicka ett mail eller PM till mig, ta med en femhundring till Västberga nästa tisdag, så är saken klar! På söndag blir det förstås tjuvträning igen, men något senare än vanligt eftersom banan är bokad fram till ca 18.30. Nu väntar jag på rasslet i mailboxen. Lars RBC-General Vill Du veta mer om RBC, gå in på nya www.svartamasken.com och klicka på RBC så finns det en presentation av idén. Det finns ocks en liten film från den senaste tjuvträningen. RBC 4 2008-02-12 Lars Wiezell Martin Czernik David Brantmo Marcus Palnér Jesper Nilsson Selim Kalle Dejemyr Martin Öberg Jonas Calson Jesper ojala Jonas Ögren Jonas Lange Niclas Krigsman Robert Börjesson Johan Karlström Andreas Möller Louise Brunner Fredrik Anth Stavros Tentis Björn Carleflod Mårten Samuelsson _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
I afton kl 18.30 öppnar kassan, förarmöte 19.00. Det finns plats för fler
Startlista just nu: Lars Wiezell Martin Czernik Marcus Palnér Jesper Nilsson Selim Kalle Dejemyr Martin Öberg Jesper ojala Jonas Ögren Jonas Lange Niclas Krigsman Andreas Möller Louise Brunner Fredrik Anth Stavros Tentis Björn Carleflod Joen Hägglöf Gustav Wikman Max ?? Sandra oscarsson Jenna Brorsson Thomas Grunert _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
RBC nummer 5
Snart dags för RBC igen. Den 11 mars kör vi den femte omgången. Som vanligt är det inte så många som anmält sig - än. Givetvis räknar jag med många namn till. Skicka ett mail till mig så att jag vet att ni kommer. Är det någon som redan hört av sig, men inte finns på min lista - hör av er igen. Förhoppningsvis kommer det en uppdaterad tabell innan nästa race. Den gamla hängde inte riktigt med till den nya sidan www.svartamasken.com men finns under fliken RBC/ tabeller och resultat. Kassan öppnar 18.30, vi siktar på förarmöte 19.00 och sedan gasar vi. Pris 500:- RBC 5 2008-03-11 Lars Wiezell Martin Czernik Louise Brunner Fredrik Lestrup Peter Gutniak Jesper Nilsson Fredrik Skoghag Jonas Ögren Martin Öberg Kalle Dejemyr Selim Marcus Palnér Joen Hägglöf _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1004 besök totalt |