Svara på inlägget  Forumlista  ->  Våra race- och banåkarbilar
BMW 332ti Eifelwagen Hemma för lite spabehandling!
15 besök senaste veckan (850449 totalt) << Föreg. ämne | Nästa ämne >>
<<Föreg  1, 2, 3, 4 ... 177, 178, 179  Nästa>>
   
robber
STHLM



Här sen Mar 2003
Inlägg: 4565



Tipsa Facebook   Inlägg  09 Jul 2008 11:36     Citera

Kommer att bli skoj detta

Håll i den frugan så hårt du kan.


_________________
R0b1n F0rsb3rg
______________________
zero, zip, zilch, nada
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Johan Sjöström
Der drüben



Här sen Dec 2002
Inlägg: 11683


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  09 Jul 2008 13:23     Citera

För att få lite trevligare känsla i bilen beslutades tidigt att bilens bussningar efterhand skall bytas ut, jag kommer inte att stressa med detta men så fort dom visar tendens till förslitning kommer original att ersättas med M3 E36 bussningar eller styvare.

Jag har inget emot en styv,stötig bil men det får inte bli outhärligt utan någon slags rimlighet.
Nu var det dags iallafall dags att byta byta bärarmsbussningar fram då dom befintliga var torrspruckna och mjuka. Valet av bussningar föll på M3 E36 3.0 som har excentriska bussningar. Inget märkvärdigt men ett litet steg åt rätt håll och till vettiga pengar samt med bibehållen komfort.



Bilen känns lite trevligare för varje moment i detta härad vi åtgärdar, inte så att något enskilt moment blir något hallelulja moment men många bäckar små. Alterntivt kan det vara jag som har svårt att märka dessa små uppgraderingar. I vardagslivet upplever jag mig som känslig för förändringar i bilen så jag vet inte vad jag skall säga.

Beundrar alltid dom som kommer in i depån och säger " nja du vet castervinkeln va, den står 2.1 grader snett och där är troligtvis 1 hekto för lite i högerdäcket" osv.. visst en lätt överdrift kanske men jag är SÅ långt därifrån. Jag har fullt upp med att reda ut vad som är caster,camber,toe-in och toe-out

Men alla har väl varit nybörjare eller


_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Johan Sjöström
Der drüben



Här sen Dec 2002
Inlägg: 11683


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  09 Jul 2008 13:34     Citera

Nästa moment inför säsongen var en mindre service av bilen (vissa delar bara

olja
oljefilter
Kylvätska
Övrig allmän översyn av bilen samt diverse mindre saker
Installation av snabbkontakt till Ctek 12v laddare i bagaget.

Inget märkvärdigt detta, oljeservice utfördes direkt efter köpet men bilen hade ju nästan rullat 1000 mil så det var väl dags igen.



Snabbkontakten är ypperlig för att enkelt kunna koppla in laddare, detta kan jag nu göra utan att lyfta på golvet vilket är klockrent om det är fullt med saker där, och Murphys lag säger väl att det alltid är fullt med saker på golvet om man behöver lyfta på det eller?


_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Johan Sjöström
Der drüben



Här sen Dec 2002
Inlägg: 11683


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  09 Jul 2008 13:53     Citera

En liten incident som jag själv orsakade (extremt klumpigt gjort) slutade med byte av bakrutan. Även den var lätt sliten (hur dom nu blir det) så efteråt så var jag glad men jag lovar att jag svor ordentligt vid själva händelsen. Även detta arbete utfördes av Månssons glas som nu började känna igen mig, det var ju inte SÅ länge sedan jag bytte framrutan där

När jag ändå är igång kan jag berätta att jag har ju kör med denna till vardags med både hund och barn, då bilen är en riktig sportbil utan vare sig AC eller lucka så behagade temperaturen stiga ordentligt i bilen på sommaren, en lätt och diskret toning av bak och bakre sidorutor utfördes, jag ser ypperligt både bakåt och åt sidorna så det stör inte mig. Arbetet utfördes av solfilmsmontören och resulatet blev riktigt bra.

jag valde 65% toning på bakre sidorutor och 75% på bakrutan.



även dom mest inbitna antiblingare jag kände gav tummen upp till detta.
Ja det är lite bling på detta jag erkänner men detta var innan jag påbörjade min rehabilitering


_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
qvisfr
Lidköping



Här sen Aug 2005
Inlägg: 3922



Tipsa Facebook   Inlägg  09 Jul 2008 13:56     Citera

Bara ett radband i backspegeln som fattas...


_________________
Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447
PCS 9581 / BMWSC 650
Renault Megane RS 2015
BMW M3 E46 SMG 2002
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post
Johan Sjöström
Der drüben



Här sen Dec 2002
Inlägg: 11683


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  09 Jul 2008 14:21     Citera

Min plan för bilen är såklart outgrundlig, jag tror många med mig inser att det aldrig tar slut, för mig är detta en hobby och den utvecklas hela tiden. Har man fått smak på det goda vill man oftast ha mer

Bromsarna på min bil var vid köpet lätt bedrövliga, skeva,vibrerande med ganska dåligt bett.
Min filosofi har hela tiden varit att börja i rätt ända med bromsar och chassie för att i allra sista led kika på motor och effekt. Hellre sjukt bra bromsar och lite mindre effekt än sjukt mycket effekt och dåliga bromsar eller? Här på rejsa tror jag många håller med.

Nåja receptet var iallafall följande som en starter..

Nya bromskivor fram original
Carbotech XP8 fram
bak var bromsarna i bra skick med fräscha skivor och belägg så det låter jag vara just nu.
Motul RBF 600 bromsvätska som tål en hel del värme samt kostar typ 100:- flaskan.
Stålomspunnet runt om.



Det som gjordes i första skedet var montering av skivor,belägg och ny vätska.
allt flöt på smidigt men då jag har tummen mitt i handen och inte kan ETT ENDA DUGG så ville jag prova att göra det själv....

Utöver att det tar LÅNG tid så tyckte jag alllt flöt på, av med gamla skivor, av med ok och belägg, smörjde upp och gjorde rent och slipade bort det som inte hade där och göra. Efter att fått godkänt på putsjobbet börajde jag montera tillbaka det nya, efter att ha tryckt på skivorna såg det lite knepigt ut och jag fick liksom inte på bromsoken, jag frågade Tobbe om jag gjort rätt och han tittade först på bilen sen på mig och började garva, jag insåg då lika snabbt mitt misstag och ville bara försvinna från jorden yta.

jag hade alltså lycka sätta skivorna ut och in utan att reagera, medan vi garvade åt saken fick jag snabbt av skivorna och satte dom rätt, nog skämdes jag lite men jag bjuder på det

När allt satt på plats och bromsarna var luftade så var det dags för lite inkörning. Jag kunde omgående konstatera att bromsarna hade slutat vibrera vilket såklart var en lättnad, jag kunde oxå notera att bettet var GRYMT i XP8:orna!! Dom gnisslar fett och dammar sjukt men det är bara sportigt ; ) och jag tar den biten med glädje varje gång jag stampar till på pedalen.



Detta var verkligen ett stort lyft för bilen och mig själv, förtroendet för bilen växte rejält när jag kände att bromsarna var så pass bra. Jättetrevlig uppdatering helt klart, nu vet jag dessutom hur man byter/renoverar bromsar både rätt och fel

Stålomspunnet fick vänta då den sats vi hade tillgång till inte passade (Compacten är ju både E30 och E36 på samma gång)


_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Senast ändrad av Johan Sjöström, 09 Jul 2008 14:26, ändrad totalt 1 gång
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Johan Sjöström
Der drüben



Här sen Dec 2002
Inlägg: 11683


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  09 Jul 2008 14:22     Re: Citera

Qvisfr skrev:
Bara ett radband i backspegeln som fattas...


Missförstog jag dig på Anderstorp eller hade du ett extra och låna ut


_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Johan Sjöström
Der drüben



Här sen Dec 2002
Inlägg: 11683


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  09 Jul 2008 18:26     Citera

En klubbkväll på Förenade bil i Malmö passade jag på att handla lite småsaker, i jakten på en trevlig busbil så har jag bytt en del bussningar, det hade varit trevlig med M coupens diffkåpa som både kyler effektivt och ser trevlig ut, att den dessutom har en betydligt tuffare bussning utan att vara solid gör den än mer intressant, vad jag förstått har denna kåpa varit överkomlig i pris förut men har stuckit iväg upp mot 2500:- nuförtiden om jag inte har fel för mig.

Bussningen däremot passade min börs och den är verkligen maffig för att vara originalprylar, den är mer oval än rund så att pressa in den lär bli lite tufft, att diffkåporna har en tendens att spricka gör ju inte saken roligare. Nåja OM kåpan spricker vet jag iallafall vilken kåpa jag köper ; )



Montering av denna bussning kommer att ske i samråd med montering av nåt annat vad det kan vara får ni gissa själv ; ) men det är något som gör det betydligt trevligare att Mer info kommer med tiden.


_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
krister Andersson
Finspång - Kalix



Här sen Nov 2002
Inlägg: 2319



Tipsa Facebook   Inlägg  09 Jul 2008 22:35     Citera

Lilla läppen på bakstammen såg lagomt bling , för att dölja en lackskada på min , Inköpstället är ?


_________________
Krister Andersson.
Finspång - Kalix

BMW 120 i
En upptagen Man
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post
Johan Sjöström
Der drüben



Här sen Dec 2002
Inlägg: 11683


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  09 Jul 2008 22:51     Re: Citera

krister Andersson skrev:
Lilla läppen på bakstammen såg lagomt bling , för att dölja en lackskada på min , Inköpstället är ?


Fin ursäkt för att dölja ditt bling behov

Jag tror det var här jag hittade läppen

http://fahrzeugteile.search.ebay.de/_Auto-Motorrad-Teile_W0QQcatrefZC12QQsacatZ131090QQsassZkokosbluemchen


_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Johan Sjöström
Der drüben



Här sen Dec 2002
Inlägg: 11683


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  10 Jul 2008 00:49     Citera

En lite annorlunda incident där min hund mer eller mindre orsakade en kortis i bakluckan vilket slutade men en liten brand, det var inte så farligt men lite saker i bagageutrymmet fick bytas ut, jag fick nya verktyg,hatthylla men framförallt nya verktyg och nytt batteri.

Batteriet som även det brann var klenare än vad det skulle vara så det kändes ok med ett redigt originalbatteri. Här ser man att det brunnit lite



Som tur var blev ingen skadad och nytt batteri fick jag omgående INNAN det var anmält till originalförsäkringar.

Här monteras ett nytt och fräscht batteri.



_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Senast ändrad av Johan Sjöström, 10 Jul 2008 07:37, ändrad totalt 1 gång
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Johan Sjöström
Der drüben



Här sen Dec 2002
Inlägg: 11683


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  10 Jul 2008 01:10     Citera

Växellådan har funkat bra hela tiden men jag har noterat ett visst slitage som skall åtgärdas med lite bussnigar och annat skoj, i dagsläget är det rätt lätt hänt att den försöker guida en fel i H mönstret speciellt på dom högre växlarna hamnar man fel ibland.

En annan åtgärd jag gjorde var att byta oljan i lådan, enligt BMW är detta Lifetime olja men oljan som fanns i min bil var verkligen inte vacker och nog tusan samlas det lite metallspån i en låda med åren, näe jag tror Bmw är lite fel på det där.



Jag fyllde iallafall min låda med Redline MTL vilket gjorde lådan ett snäpp trevligare att jobba med. växlingar går lättare och mjukare utan tvekan. jag kan så här ett bra tag senare konstatera att lådan fortfarande växlar mjukt även om det börjar bli dags för en översyn av bussnigar och dylikt i lådan.


_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Senast ändrad av Johan Sjöström, 22 Sep 2009 19:32, ändrad totalt 1 gång
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Johan Sjöström
Der drüben



Här sen Dec 2002
Inlägg: 11683


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  10 Jul 2008 07:50     Citera

Förra året var jag på med en bunke goda vänner, i vanlig ordning hade vi übertrevligt båda dagtid och kvällstid ( )

Det var inte första gången jag åkter med riktiga bälten men det var detta år jag fick klart för mig att riktiga bälten "is the shit" GT3 och M3 på låga tider gjorde helt klart att man lärde sig uppskatta att sitta still.

Att jag själv förr eller senare skulle ha stol och bälten var jag klar över men när visste jag inte, det var inte SÅ brått med detta tyckte jag..

En annons på här på rejsa slutade med att jag investerade i en ny uppsättning 4 punkts bälten till bilen.
Priset var klockrent och dom var som sagt HELT nya. Montering av dessa lär inte ske innan sittastillstol men jag lade dom på högen så länge



Ser helt klart framemot den dagen med spänning. Det lär ju bli ett snäpp roligare att


_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
krister Andersson
Finspång - Kalix



Här sen Nov 2002
Inlägg: 2319



Tipsa Facebook   Inlägg  10 Jul 2008 10:56     Re: Citera

johan sjöström skrev:
krister Andersson skrev:
Lilla läppen på bakstammen såg lagomt bling , för att dölja en lackskada på min , Inköpstället är ?


Fin ursäkt för att dölja ditt bling behov

Jag tror det var här jag hittade läppen

http://fahrzeugteile.search.ebay.de/_Auto-Motorrad-Teile_W0QQcatrefZC12QQsacatZ131090QQsassZkokosbluemchen


Så passande , färg och modell den exempelbilden var , blir nog att handla .

( Lacken har släppt där det är spacklat , trolig parkeringskada )


_________________
Krister Andersson.
Finspång - Kalix

BMW 120 i
En upptagen Man
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post
Johan Sjöström
Der drüben



Här sen Dec 2002
Inlägg: 11683


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  10 Jul 2008 13:37     Citera

En mörk natt ute i skogen där jag bor satt jag och slösurfade, då hamnade jag på en sida som heter Ebay där hittade jag massa trevliga saker till bilen.

Då jag nu skriver om en tid som passerat så blev det såklart bling bling även denna gång.
Mina befintliga speglar var rätt kassa och värmen funkade bara på ena sidan.

En flock Al-Quida fasaner ute på självmordsuppdrag några veckor efter leveransen gjorde slut på den ena spegeln totalt och då var det skönt att plocka fram nya speglar ur "högen"

Givetvis ökar sluthastigheten med dessa speglar och det var enbart därför jag köpte dom ; )
Ej original men av riktigt hög kvalitet som är exakta kopior med både elstyrning och värme mm.

Speglarna lackades på lokala lackfirman för en spottstyver och resultatet blev rätt bra.



Montaget var tokenkelt tog nog bara 1 timme för mig vilket motsvarar cirka 7-8 minuter för en vanlig människa :attentn2:


_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Senast ändrad av Johan Sjöström, 11 Jul 2008 00:17, ändrad totalt 1 gång
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
krister Andersson
Finspång - Kalix



Här sen Nov 2002
Inlägg: 2319



Tipsa Facebook   Inlägg  10 Jul 2008 14:41     Re: Citera

johan sjöström skrev:
En mörk natt ute i skogen där jag bor satt jag och slösurfade, då hamnade jag på en sida som heter Ebay där hittade jag massa trevliga saker till bilen.

Då jag nu skriver om en tid som passerat så blev det såklart bling bling även denna gång.
Mina befintliga speglar var rätt kassa och värmen funkade bara på ena sidan.

En flock Al-Quida fasaner ute på självmordsuppdrag några veckor efter leveransen gjorde slut på den ena spegeln totalt och då var det skönt att plocka fram nya speglar ur "högen"

Givetvis ökar sluthastigheten med dessa speglar och det var enbart därför jag köpte dom ; )
Ej original men av riktigt hög kvalitet som är exakta kopior med både elstyrning och värme mm.

Speglarna lackades på lokala lackfirman för en spottstyver och resultatet blev rätt bra.



Montaget var tokenkelt tog nog bara 1 timme för mig vilket motsvarar cirka 7-8 minuter för en vanlig människa :attentn2:


Hm .............Min varvade ut på vxl nr 5 , och då färdades man i 230km/h, men till avdelning bling och hästkrafter , så rekomenderar jag denna ventilkåpa http://www.schmiedmann.se/ProductPictures/image_3679_big.jpg ger garanterat 10 HK .


_________________
Krister Andersson.
Finspång - Kalix

BMW 120 i
En upptagen Man
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post
Patrik Skoog




Här sen Apr 2005
Inlägg: 5148



Tipsa Facebook   Inlägg  10 Jul 2008 17:26     Re: Citera

johan sjöström skrev:
Jag fyllde iallafall min låda med Redline MTL vilket gjorde lådan ett snäpp trevligare att jobba med. växlingar går lättare och mjukare utan tvekan. jag kan så här ett bra tag senare konstatera att lådan fortfarande växlar mjukt även om det börjar bli dags för en översyn av bussnigar och dylikt i lådan.


Grattis Johan..... Öppna lådan efter en säsong och se vad oljan och dess små plastkulor som skall "medverka till snabbare växlingar" gjort med innandömmet. Kletigt och jävligt och luktar skit värre än .

Mobimech vägrade öppna min låda när han skulle renovera den för jag kört på MLT, den fick skickas på tvätt först innan han började

Tacka vet jag Castrol Syntrax Universal thumbs up


_________________
Patrik Skoog
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Johan Sjöström
Der drüben



Här sen Dec 2002
Inlägg: 11683


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  10 Jul 2008 17:41     Re: Citera

krister Andersson skrev:

Hm .............Min varvade ut på vxl nr 5 , och då färdades man i 230km/h, men till avdelning bling och hästkrafter , så rekomenderar jag denna ventilkåpa http://www.schmiedmann.se/ProductPictures/image_3679_big.jpg ger garanterat 10 HK .


Hehehe.. Som jag skrev här i början skulle jag INTE ta allt bling bling i denna tråd, tycker redan jag blottat mig alldeles för mycket

Faktum är att en sådan redan sitter på plats, fick den för en spottstyver från en 323ti ägare som även han hade en blingbling era, efter det så tog han sig i kragen och blev Cupvinnare med bilen. Jag tänkte göra det samma, kör med denna kåpa ett par år och sen... (obs skämt)


_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Johan Sjöström
Der drüben



Här sen Dec 2002
Inlägg: 11683


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  10 Jul 2008 17:45     Re: Citera

Putrix skrev:
johan sjöström skrev:
Jag fyllde iallafall min låda med Redline MTL vilket gjorde lådan ett snäpp trevligare att jobba med. växlingar går lättare och mjukare utan tvekan. jag kan så här ett bra tag senare konstatera att lådan fortfarande växlar mjukt även om det börjar bli dags för en översyn av bussnigar och dylikt i lådan.


Grattis Johan..... Öppna lådan efter en säsong och se vad oljan och dess små plastkulor som skall "medverka till snabbare växlingar" gjort med innandömmet. Kletigt och jävligt och luktar skit värre än .

Mobimech vägrade öppna min låda när han skulle renovera den för jag kört på MLT, den fick skickas på tvätt först innan han började

Tacka vet jag Castrol Syntrax Universal thumbs up



Jaha det låter ju lovande NOT! Lovar att jag skall kolla det och återkomma. Har bara hört gott om denna produkt åtmisntone till 99% Dock litar jag till fullo på dig och lovar bättring

I värsta fall får jag väl tvätta ur lådan med ett par snabba oljebyten eller nåt. Tack för tipset!


_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Patrik Skoog




Här sen Apr 2005
Inlägg: 5148



Tipsa Facebook   Inlägg  10 Jul 2008 17:56     Re: Citera

johan sjöström skrev:
Jaha det låter ju lovande NOT! Lovar att jag skall kolla det och återkomma. Har bara hört gott om denna produkt åtmisntone till 99% Dock litar jag till fullo på dig och lovar bättring
I värsta fall får jag väl tvätta ur lådan med ett par snabba oljebyten eller nåt. Tack för tipset!


Jag gjorde ju samma misstag och föll för "bling kulorna" i oljan, det finns säkert de som tycker oljan är kanon och inte vill ha annat. Var & en har ju sina egna teorier det är bara att välja "läger". I detta fallet litar jag dock till 100% på Peder på Mobimech..


_________________
Patrik Skoog
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Johan Sjöström
Der drüben



Här sen Dec 2002
Inlägg: 11683


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  10 Jul 2008 18:09     Re: Citera

Putrix skrev:
johan sjöström skrev:
Jaha det låter ju lovande NOT! Lovar att jag skall kolla det och återkomma. Har bara hört gott om denna produkt åtmisntone till 99% Dock litar jag till fullo på dig och lovar bättring
I värsta fall får jag väl tvätta ur lådan med ett par snabba oljebyten eller nåt. Tack för tipset!


Jag gjorde ju samma misstag och föll för "bling kulorna" i oljan, det finns säkert de som tycker oljan är kanon och inte vill ha annat. Var & en har ju sina egna teorier det är bara att välja "läger". I detta fallet litar jag dock till 100% på Peder på Mobimech..


Håller med men handlar det bara om att det luktar illa och är kletigt men inte låter lådan fara illa så överlever jag. Men jag lovar som sagt att prova ditt tips. Hade faktiskt ingen aning om att Redlineoljan innehöll några kulor men något borde den ju innehålla som utför det dom säger den gör.


_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Svara på inlägget  Forumlista  ->  Våra race- och banåkarbilar
BMW 332ti Eifelwagen Hemma för lite spabehandling!
15 besök senaste veckan (850449 totalt) << Föreg. ämne | Nästa ämne >>
<<Föreg  1, 2, 3, 4 ... 177, 178, 179  Nästa>>






Från request till första response:
sec (varav server render 0.159 sec)
Webbrowser render:
sec