Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1927 besök totalt |
2008-02-23 Träningsdag på Sturup Raceway!
Träningsdag på Sturup Raceway för både rally- och racingbilar! Även bilar utan vagnbok är välkomna! 23 februari kl. 9.00 - 17.00 (8 timmars körtid) Max. 15 bilar indelade i tre grupper (5 bilar / grupp). Grupperna fördelas med de snabbare bilarna i en grupp och de långsammare i en annan. Rallybilar kör för sig och racingbilar för sig. Priset för denna dag är 1000 kr + moms / bil. Garanterat det billigaste sättet att få så här mycket asfalts-träning då det är billigare att hyra banan i februari! Först till kvarn! Anmälan görs genom att 1000 kr plus 25% moms sätts in på bank-giro nummer: 5617-8890 Kvitto kan exempelvis skrivas på plats. Skicka även ett mejl till info@brinkmotorsport.se och ange namn och bilmodell. OBS! Är det minus grader så ställs träningen in och pengarna återbetalas! 95 Db gäller och mäts tio meter från banan, ligger ni i riskzonen så var förberedda med exempelvis extra ljuddämpare. Flaggvakter är hjärtligt välkomna!! Frågor? ring: Ted Brink 0735-044338 eller mail: info@brinkmotorsport.se |
||
OKAY!!
Kan ju bli årets första körning!! Jag ska försöka komma med rexxen!! Vad krävs för gatbilar i form av utrustning? Min bil är INTE raceklar ännu. Har inte fått min personliga utr heller ännu |
||
Träningen är inställd p.g.a. för dåligt intresse.
Får prova igen senare när folk fått ihop sina bilar! /ted |
||
Vadå dåligt intresse?? Kom med lite mer info så kanske folk tänder till.
Lättare att nå ut till fler om man har rejäl info. T ex vad som gäller för gatbilar... Mvh Tomas _________________ Tomas Magnusson B.A.D - Bad Attitude Drifters |
||
Re:
Det står ju att bilar utan vagnbok är välkomna ![]() Mvh Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||
Ja, men hur ska jag som bara kör för att det är skoj veta det?
Jag har inte licens eller nåt o tillhör ingen klubb. Men bilar är mitt stora intresse o köra på bana har blivit lite av en drog för mej. Mvh Tomas _________________ Tomas Magnusson B.A.D - Bad Attitude Drifters |
||
Jag annonserade inte bara ut det här på rejsa och när det var så dåligt intresse så var jag tvungen att ställa in...
För att det skulle vara möjligt att genomföra ekonomiskt så var jag tvungen att ha 15 bilar vilket jag insåg inte garanterat klara av. Så, tyvärr! Bättre lycka när folk fått i hop sina bilar! MVH Ted |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1927 besök totalt |