Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Ny på banan: Porsche GT3 Cup S
1487 besök totalt
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

Trådstartare

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004

Bakvingen är ju på tok för hög att kunna användas som bardisk... (men mindre ful än bananer i fyra våningar)

stulen bild (jag är lat).

Men evolutionen går vidare mot effektivare och snabbare 911or och då blir det "fula" bara fräckt och rejsigt (är det inte effektivt så sållas det ju bort). Jag tycker vikten låt angenäm (1170kg är jättetorrvikt antar jag).

Undrar hur den går på E85?

Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

Trådstartare

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
triss
Visby, Stockholm
Här sen Jun 2005

Jag undrar bara om uppgraderingarna på RSR:en räcker för att komma ifatt Ferrari. Och nu är ju BMW tillbaka också med nya GTR:en. Kikar man på de amerikanska forumen så verkar Porsche ha problem med att bilarna inte är tillräckligt snabba så för att vinna med dem måste man bygga om dem. Därför har många av de team som tidigare vunnit med Porschar i år bytt till Ferrari..

Citera
Andreas Millbro
Stockholm
Här sen Dec 2002

Re:

triss skrev:
Jag undrar bara om uppgraderingarna på RSR:en räcker för att komma ifatt Ferrari. Och nu är ju BMW tillbaka också med nya GTR:en. Kikar man på de amerikanska forumen så verkar Porsche ha problem med att bilarna inte är tillräckligt snabba så för att vinna med dem måste man bygga om dem. Därför har många av de team som tidigare vunnit med Porschar i år bytt till Ferrari..

Porscharna verkade vara rätt ifrånåkta på Le Mans 2006. Såg iaf inte en Porsche som gjorde någon form av omkörning

Blir kul att se Ferrari i år, kunde Bmw lasta dit M3:an skulle det kunna bli en rätt kul GT2 klass.

Återstår att se. Flygbiljetter är iaf bokade så det blir helt klart Le Mans 24h för mig i år

höfläkt

Här sen Nov 2002

Jag delar eran uppfattning. Ser man till Usa (som vi svenskar ofta gör, åtminstone tv4) så har dom en j-la schvung i corvetterna. Och Porsche har inte allt någon framträdande possition

Ny på banan: Porsche GT3 Cup S
1487 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande