Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
3749 besök totalt |
STCC - The Game officiellt!
Ja det var väl bara en tidsfråga.. Även fast det tog längre tid än väntat. http://www.stcc.se/379/?tx_ttnews%5Btt_news%5D=4347&tx_ttnews%5BbackPid%5D=81&cHash=a19d2a9bff http://www.stccgame.se/ Den som åker till Knutstorp i helgen kan prova på en tidig version av knutan i deras nya rigg bestående av 15 simulatorer ihoppkopplade i nätverk. Hoppas dom kör samma grej på Mantorp och Gelleråsen! _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||
Ser fram emot att låna Tobbe Johanssons Merca och dra ett par varv på Nordschleife som släpps i GTR Evolution.
Jag gläder mig, mina favoritracingserier och favoritbanor radas upp efter varandra. Kul Simbin! ![]() ![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
Re:
Ja, det hoppas jag du gör! Var med och kör med syncro-gänget nån kväll, riktigt trevligt! _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
Självklart ska denna inhandlas direkt när den kommer, ska bli helt underbart att få gasa på Gelleråsen i nya bansträckningen
![]() |
||||
|
||||
Re:
Har inte koll, jobbar ju inte kvar där längre. Jag har lite mer koll än er andra pga alla gamla kollegor men just sånt där har jag ingen aning om. _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Re:
Aha, så du har bytt jobb. Tackar för svaret i alla fall ![]() |
||||
Hmm, hemsidan för spelet är inte ens uppdaterad än...någon som hört om när releasen blir?
|
||||
Intressant! Kommer det till en plattform som inte tar upp ett halvt rum och inte får en att se ut som en elitnerd?
![]() |
||||
|
||||
Re:
Den är klar, körd för en och en halv månad sen och sidan är som vanligt...nästa ursäkt vill jag höra ![]() |
||||
Nu händer det grejer
![]() |
||||
Äntligen!!! Blev riktigt glad när jag såg screenshotsen och hittade kompisen Mikael Eklund, den med rosa bröstcancerfonden dekaler på
![]() ![]() ![]() |
||||
Re:
Båda kanske ![]() ![]() ![]() |
||||
Jaaaaa, en bra dag blev just ännu bättre.
När jag kom hem från jobb låg där ett mail från CDON där det stod att de hade skickat ut mitt spel idag. Tror ni jag kommer ha bråttom hem från jobb imorgon? I say: Cops, stay away from the E65a! ![]() Tjo fadderittan lambo! ![]() _________________ Fredrik Moberg |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
3749 besök totalt |