Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4861 besök totalt |
Bilder: 2008-04-26 Mini Xplosion Västerås
Fick lite hastigt och lustig ge upp planerna jag hade inför SLC på Mantorp då jag blev billös igår.. Som tur var fick jag istället chansen att sola mig tillsammans med Västerås Motorsällskap.. Jag tänkte testa att gå upp på 1024 pixlars bredd på bilderna. Hoppas det inte stör och att kvaliteten är tillräcklig. Kommentera och kritisera gärna ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() å så en katt bland alla hermeliner ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||
Riktigt snygga bilder Anton
![]() ![]() Har du flera bilder på vårat ekipage så kan du lägga dem i denna tråd (eller fylla på här, det är vilket som). Vet ju att du har bild på en kille med bulle i munnen ![]() https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
Hell yeah vilket 7-jäkla najs drag i bilderna Antonio Estevares! Du är inbokad på mina samtliga driftingevengemang jag ska delta i
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Emil Koop Familjekärra: Tiguan R-Line 2019 190TDI Hoj: BWM R90 Offroad -71 ATV: Cforce 820L 2018 |
||||
Re:
Jag är en av! Vilka fina bilder du tar. Sista bilden på Mickes porsche är så jävla bra så jag blir tårögd. Tack tack |
||||
Re:
Japp, det var dig och Fredrik C jag tänkte på. Tråkigt att du inte dök upp mer på RBC i vintras, våra dueller var kul ![]() _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
|
||||
Läckra bilder! Du har inga mer bilder på mig?
![]() Mvh Peter buttrus5@hotmail.com _________________ Peter Hultberg |
||||
Re:
Västerås Motorstadium:) kommer att bli en likadan tävling nu i sommar igen så passa på att åka dit å kolla var faktiskt riktigt roligt! Som race of Champions nästan:P _________________ Peter Hultberg |
||||
Då har jag lite snabbt kikat igenom bilderna igen.
Några få bilder hittade jag på er ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tyvärr ingen bild alls på #240. Sen får "buttrus" se över reglerna för forumet, speciellt den delen gällande komplett namn i signaturen.. ![]() Det kommer eventuellt lite fler bilder om någon dag. _________________ /Anton Lillsund |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4861 besök totalt |