Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Sover ni fortfarande efter myskvällen i Jönköping ?
1 besök senaste veckan (4457 totalt)
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 5538


Trådstartare
Tack för senast !
Vi ses på Sturup

_________________
BMW MC-klubben
Citera
quattro
Lindome
Här sen Aug 2005
Inlägg: 306



Hobbe skrev:
Tack för senast !
Vi ses på Sturup


Tack själv!
Vi hade som vanligt trevligt i jönköping efter körningen.
Grillning och ett par kalla öl är inte fy skam efter en dags körning.

Ses på sturup.

_________________
Stefan Alm
Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006
Inlägg: 1248



Kollade på lite film i PeOR:s tråd, Steffo hade blinkersspaken hängt upp sig i ett läge eller?
Vill vi se ändring på, men thumbs up för att du har koll bakåt. Tar tid innan man använder R-däcken fullt ut när
man kommer från gatdäck. Hoppas du var nöjd med körningen.

_________________
Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
s2dennis
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 433



så här glada var pojkarna innan körningen tänk då hur dom såg ut efter...........


johan ser inte bara ensam ut han har verkligen inga kompisar.


fler bilder kommer på eftersnack tråden här på rejsa

_________________
Dennis Hansson
Lärare fordonsprogrammet Ängelholm
Förare/mek Guldgossarna Racing
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2369



Inte vackrare än så iaf Dennis!

Tack för en kanon dag allihopa!


_________________
Citera
quattro
Lindome
Här sen Aug 2005
Inlägg: 306



Narin skrev:
Kollade på lite film i PeOR:s tråd, Steffo hade blinkersspaken hängt upp sig i ett läge eller?
Vill vi se ändring på, men thumbs up för att du har koll bakåt. Tar tid innan man använder R-däcken fullt ut när
man kommer från gatdäck. Hoppas du var nöjd med körningen.


Jag har letat men inte hittat varken bilder eller film där jag är med...eller jo en bild när jag står i lineup när det var oljespill på banan.

Sista vändan var jag mycket nöjd med för jag försökte lita lite mer på däcken och då gick det mycket fortare, hängde med några M3 mycket lättare och det skall ju igentligen inte vara någon konst med den bilen jag har tycker jag...skall bättra mig, lovar.

Så ta och laga växelådan nu din dansk så skall jag jaga dig på banan, tveksamt om jag skall köra nästa bana dock då det är en gocartbana enligt ryktet jag har hört och på sådana banor är inte min bil nåt att komma med.

_________________
Stefan Alm
Citera
RATTRacing
Jönköping
Här sen Jul 2004
Inlägg: 412



s2dennis skrev:

johan ser inte bara ensam ut han har verkligen inga kompisar.



Nä det är väl inte så konstigt. Jag lägger ju alla pengar på bilen så jag har ju inte råd att köpa mig några kompisar.

_________________
Johan Rosenquist
SDF ansvarig Audi ClubSport
www.audiclubsport.se

RosenquistAudiTTRACING
www.rattracing.com

www.guldgossarnaracing.se
Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006
Inlägg: 1248



quattro skrev:
Narin skrev:
Kollade på lite film i PeOR:s tråd, Steffo hade blinkersspaken hängt upp sig i ett läge eller?
Vill vi se ändring på, men thumbs up för att du har koll bakåt. Tar tid innan man använder R-däcken fullt ut när
man kommer från gatdäck. Hoppas du var nöjd med körningen.


Jag har letat men inte hittat varken bilder eller film där jag är med...eller jo en bild när jag står i lineup när det var oljespill på banan.

Sista vändan var jag mycket nöjd med för jag försökte lita lite mer på däcken och då gick det mycket fortare, hängde med några M3 mycket lättare och det skall ju igentligen inte vara någon konst med den bilen jag har tycker jag...skall bättra mig, lovar.

Så ta och laga växelådan nu din dansk så skall jag jaga dig på banan, tveksamt om jag skall köra nästa bana dock då det är en gocartbana enligt ryktet jag har hört och på sådana banor är inte min bil nåt att komma med.


Ja den kan du hoppa över, det hade jag gjort även om jag hade HAFT NÅGOT OCH KÖRA ME!!!!!!!!

Här är lite roliga filmer: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=36712&start=189

_________________
Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006
Inlägg: 1248



UR_TT skrev:
Inte vackrare än så iaf Dennis!

Tack för en kanon dag allihopa!



Tusen tack själv för varven med TT:n, De gjorde dagen komplett thumbs up
Sånt belönas

_________________
Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2369



Narin skrev:
UR_TT skrev:
Inte vackrare än så iaf Dennis!

Tack för en kanon dag allihopa!



Tusen tack själv för varven med TT:n, De gjorde dagen komplett thumbs up
Sånt belönas


Det var så lite så!

Fick ju svar på en fråga, det är inte fel på bilen då jag inte hänger med övriga ekipage på banan
Blir en del fokus på förarträning framöver.

_________________
Citera
TTBörje
Alvesta
Här sen Jul 2007
Inlägg: 332



..... håller verkligen med! Det var en "fröjd" att bli om- och frånkörd av Narin i lånad TT. Dock glömde han att ta det lugnt "något varv" så man kunde hänga på och lära sig lite..... Säger som föregående talare: -"Här finns mycket förarutbildning att jobba med"....

_________________
Björn Risberg
a.k.a. "TTerrier"
Audi ClubSport

Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil)
Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil)
Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil)
Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006
Inlägg: 1248



TTBörje skrev:
..... håller verkligen med! Det var en "fröjd" att bli om- och frånkörd av Narin i lånad TT. Dock glömde han att ta det lugnt "något varv" så man kunde hänga på och lära sig lite..... Säger som föregående talare: -"Här finns mycket förarutbildning att jobba med"....


Sorry! Tror jag glömde det efter jag lämnade depån men efter en hel dag i depån och sedan få ett par nycklar i näven då är det svårt och tygla sig, det var sista passet också, eller som Dennis hade sagt usso(också på Skånska)

Hade gärna åkt med er om man bara kunde få tag på en sån däringa lapp i rutan som instruktörerna har
Hur man nu skulle lyckas med det

_________________
Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
TTBörje
Alvesta
Här sen Jul 2007
Inlägg: 332



Kanske kan du åka med -arna nästa gång?! Kan du ge oss lite "racingklokskap" dessutom blir det (h)julafton....

_________________
Björn Risberg
a.k.a. "TTerrier"
Audi ClubSport

Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil)
Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil)
Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil)
Citera
linpaul
Motala
Här sen Maj 2005
Inlägg: 622



Tar tillfället i akt och tackar Audi-folket för en mycket lyckad träff . Samarbetet blir bättre och bättre, och vi har ju riktigt roligt tillsammans . Man kanske rent av skulle köpa sig en sån däringa kvattro, eller vad det heter...

Sedan vill jag passa på att ge DKW-folket en stor eloge för att ni åtminstone rastade 2 st RS4 av senaste modellen thumbs up , medan vi Bayerare inte hade med en enda M3 E92 på hela dagen (jag vet att det var en eller två ute på familjekörningen), trots att flertalet fanns att beskåda på utställningsparkeringen thumbs down ... Skärpning i leden!

_________________
Linus Pålsson

GR Yaris -21
Lexus RC-F Track Edition - 20
Focus RS MkII -10 såld
Honda MB6 -97 såld
M535i -86 såld
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 5538


Trådstartare
linpaul skrev:
Man kanske rent av skulle köpa sig en sån däringa kvattro, eller vad det heter...




Angående resten så kan jag bara hålla med. Ådigänget är en trevlig samling...hmpf... personligheter

_________________
BMW MC-klubben
Citera
linpaul
Motala
Här sen Maj 2005
Inlägg: 622



Skojja bara...

_________________
Linus Pålsson

GR Yaris -21
Lexus RC-F Track Edition - 20
Focus RS MkII -10 såld
Honda MB6 -97 såld
M535i -86 såld
Citera
Allmänt banåkaforum
Sover ni fortfarande efter myskvällen i Jönköping ?
1 besök senaste veckan (4457 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande