Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
818 besök totalt |
2008-05-14 Svedala MK kvällsträning Sturup
Svedala MK har kvällsträning på Sturup Raceway onsdagen den 14/5 19.00 till 21.00 Länk http://www.svedalamotorklubb.se/inde Kostnad medlem 600kr icke medlem 700 kr Kom med din bil, alla typer av bilar kan träna dock utan tidtagning Minimikrav är säkerhetsbälte, bomulskläder, hjälm samt bra skor, allt i icke brännbart material Engångslicens tecknas på plats ca 100kr (har inte aktuellt pris) Höj lufttrycket 0.5 - 0.8 kg om du kör på standarddäck. allt löst plockas ur bilen innan körning Byt bromsvätska Bilarna gruperas efter riktig licens - icke licens Vana - icke vana Formel, gokart ?? kontakta Svedala MK Å Svedala MKs vägnar / Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
Tiden är 17-20 enligt deras hemsida.
Jag kommer dit med min exige. Efter lite mekande med hjuliställningar hoppas jag på lite tider som inte är lika pinsamma som de jag hade på MGCCs KM1. Väder enligt DMI: "onsdag tort og ret solrigt med temp. Op mellem 15 og 20 grader. Ret svag skiftende eller sydlig vind." _________________ Lotus Exige S1 // Pontus Borg |
Pontus
Hej Pontus Dina tider kan aldrig vara pinsamma Kul att du och Christian fattat inte galoppen men ratten igen Själv väljer jag Knutstorp denna onsdag, behöver se vad jag och bilen presterar där just nu, har även Hyllinges KM samt DM att köra o du, vad är det för fel med Boxtern, en utmärkt Roadsport B bil, eller?? Lycka till med testerna /Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
![]() |
Inför träffar
![]() |
818 besök totalt |