Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2454 besök totalt |
Knutstorp - Utbyggnad?
Har för mig att jag läst någonstans här på Rejsa om att Knutstorp skall byggas ut inför säsong -09. Jag kanske är helt blind, men hur jag än söker så lyckas jag inte hitta något om detta här.. Någon som har mer info? Någon som kan bekräfta eller dementera..? Eftersom att det är min "hemmabana" så är man helt klart nyfiken.. ![]() ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||
Kan höra mig för, ska dit med Bilcentrum imorgon och köra lite Audi S3, S5, S8.
![]() Har ju inget eget med mig tyvärr, annars är det ju tänkt att kunder ska köra med sina egna, men Audi Svergie ställer upp med 3 provbilar, där skulle du varit med S4:an Pär och jagat Roger ![]() Återkommer om jag hör något av intresse. _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||
Re:
Jodå..jag har hört att Bilcentrum skall dit.. Antar att dom inte är intresserad av mig som potentiellt kundämne eftersom att jag inte är bjuden, eller är dom kanske rädda att jag skulle kört Porsche istället för Ådi.. ![]() ![]() Hälsa Roger!! ![]() Ps Deppar inte ihop totalt.. Skall själv söderöver, framåt kvällen i övermorgon och piska kurvorna på Sturup Raceway. Ds _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||
|
||
Här står det lite om Knutstorp.
http://hd.se/sport/2008/06/15/ring-k _________________ Stefan Persson Opel Kadett B app k Dax Rush -05 |
||
Re:
Underbart!! ![]() ![]() ![]() ..3268 meter.. "STCC-förare som tagit del av ritningarna är oerhört entusiastiska" ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2454 besök totalt |