Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2 >> 4344 besök totalt |
F1 Monaco
Första träningen körd: http://www.autosport.com/news/report Det pratas om regn på söndag, och Formel 1 i regn är alltid oförutsägbart... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Har haft hemliga våta
![]() Tyvärr har det ju snackats om regn dem senaste 3 rejsen utan att det blivit något så det känns lite som en stående spekulation... ![]() Ska bli kul att se monaco utan TC i vilket fall som helst, hoppas på ett spännande rejs på söndag! _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Nu känner jag mig så där utanför igen, har bara hunnit flukta på ett F1 i år och har glömt vem som gömmer sig bakom initialerna TC (torr closset, top cat
![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
Re:
TC= traction control EDit någon hann före ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
Känns som om det skulle kunna vara läge för en skräll, Button kanske, han har ju vunnit regnlopp förr...
om letar på Youtube kan man se hela loppet från 1996 när Panis vann, en praktsensation då. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
Regnlopp kanske men inte F1-lopp va ![]() |
||||
Re:
Jo, Ungern -06 då han tog första (och enda?) vinsten. _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||
|
||||
Re:
http://www.youtube.com/watch?v=U11j0 ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
![]() ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||
Re:
Man är väl en jet-set:are inombords ![]() Nädå, skämt åsido. Monaco ser jag bara för att det är en klassiker i trevlig miljö. Det som lockar mest är ombordkameror så man får åka med runt banan och få en inblick i hur svår bana det är. Men det är som du säger ballast under kval då de står upp och kör och man får åka med lite mer hoppas jag ![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
Re:
In-car burkar det vara väldigt intressant tycker jag. ![]() De små misstagen straffar hårt på Monaco... _________________ /Anton Lillsund |
||||
Typiskt!
![]() Får leta på nätet om nån spelat in? Är det nån Porsche Supercup i Monaco? Kvalet börjar 13.55 idag det skall jag se iaf! Så får man se om det är nån skräll på G eller som vanligt? Vore kul om något team kunde chansa lite och hamna långt fram. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2 >> 4344 besök totalt |