Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3360 besök totalt |
2008-07-06 -2008-07-18 Spontanträff Gotlandring
Tar med mig rejsbilen till sommarsemestern (v 28 v 29) i år några fler som är på gotland ring då? Tanken är att åka minst 3 allmänhetens åkning. Vore kanonkul om fler kan haka på ![]() _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||
Det finns en möjlighet att jag är på Gotland då och då ska BMW:n absolut få prova "Ringen".
Ger närmare besked längre fram ![]() |
||
Jag och Vankel Christer har planer att åka över på kombinerad semester och banåka i början på juli (beroende på väder)
![]() |
||
Re:
Klart det blir bra väder. sol torrt och fint Regn=spara på däck! ![]() _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||
Efter lite uppvärmning på Mantorp i helgen så är jag galet sugen på att komma till Gotland nu. Kommer dit nu på söndag morgon och åker hem den 21. Borde kunna bli rätt många dagar på banan. Som det ser ut nu så kommer även Jons Ultima vara redo för bankörning till vecka 29 iaf.
Någon som vet om det finns någon bra gummifirma som klarar att lägga om hårda Rdäck på 335/30-18 på 13,5" bred fälg på Gotland? Jag lär ju inte klara mig på en uppsättning däck under hela trippen. och ja extrafälgar är ganska dyrt ![]() _________________ Mikael Kenson Ultima GTR-TT |
||
Det lutar åt att jag, Vankel-Christer och Micke R1 åker över vecka 29. Förmodligen torsdag till söndag beroende på vädret
![]() |
||
Re:
kommer du att köra redan söndag? Själv tänkte jag eventuellt hålla mig till tisdag beroende på väder. vi åker över på lördag ![]() _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||
Re:
Eftersom jag också tar med mig extradäck av samma anledning kollade jag upp det med mina vänner på Mekonomen i Visby: Däckservice i Slite 0498-222220 kan byta mina smala R-däck, men han var tveksam till att byta 335/30R18. Däremot hade Åkes Bilvård 0498-210961 (i Visby) bättre maskiner som bör klara dina däck. _________________ Torbjörn Holst ![]() Den gula bytt mot en låg röd.. |
||
Re:
kanske lämna kvar bilen och komma tillbaka v 29? verkar som om söndagen blir bra? _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||
Re:
kanske lämna kvar bilen och komma tillbaka v 29? verkar som om söndagen blir bra? _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||
Jag kommer att bo 5 km från Gotland ring hela veckan 29. Tänker köra så mycket som medtagna R-däck räcker och tjejen tillåter.
Vilka dagar är öppna för allmänheten? Är det bara Visby som gäller om man ska tanka E85? (I så fall får det bli Jeepdunkar...) _________________ G o r a n A m c o f f |
||
Jag åker över imorgon 4/7 och hem fredag 11/7. Vilka åker ringen under vecka 28? Jag tänker åka tisdagen om vädret är bra eftersom det är 8h då. Ev även lördag eller söndag 5-6/7.
_________________ /Erik Petersson Cupra Leon ST VZ Extreme -25 |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3360 besök totalt |