Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1569 besök totalt |
2008-06-02 "test och träning" Sviestad
Verkar vara/varit lite dålig uppslutning på rejsbilskvällarna ?? ![]() Blir det något nu på måndag? Skall verkligen försöka göra klart det sista på T/A n och inhandla hjälm och skor nu i veckan. Vore perfekt att ta nåra premiärvarv på sviestad då man känner banan och det verkar som att det man inte ligger ivägen för alltför många rejsputtar ![]() _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||
Pris: För medlemmar med träningskort kostar det 300 kr. För övriga 500 kr.
Att tänka på: Föraren ska ha godkänd personlig utrustning enligt SBF regler. Föraren skall visa upp godkänd tävlingslicens. Föraren skall visa upp godkänd vagnsbok. Fordonet skall vara besiktigat under pågående år. Om inte så måste besiktningsman från LMS besiktiga på plats. Övrigt: Serveringen kommer att vara öppen. Där kommer det finnas Kaffe/Te, läsk och lättare tilltugg. _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||
_________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||
Hoppas alla hade en bra kväll på Sviestad. Tråkigt bara med krocken på väg från banan, hoppas att det löser sig på ett bra sätt för alla inblandade.
om någon tog lite bilder skulle det vara kul att se dem i en eftersnackstråd. Mvh _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||
Re:
Skulle behöva komma i kontakt med killen som körde 740:n som var inblandad i krocken på vägen hem. Om du ser det här eller någon som känner honom ser detta, så skulle jag vara glad om han kunde slå mig en signal på 070-3403900. Obs, det är varken något farligt eller något som kostar pengar. ![]() Mvh Rikard _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||
Re:
Det var just det att han inte var med och körde själv utan bara var där och tittade och den andra bilen som var inblandad var en speedwayåkare, men jag tror jag vet hur jag ska komma i kontakt med honom nu, så det verkar lösa sig. ![]() _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1569 besök totalt |