Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
13 besök senaste veckan (1342 totalt) |
2008-06-25 Spontan se7en-träff i södra Roslagen
Nu på onsdag möts vi på Vallentuna Motor för en spontan se7en-träff. Vi drar utåt Märsta med sikte på Vengarns slott. Där brukar det samlas en hel del bilar varje onsdag. Möjlighet till fika finns också. om andan och tid finns så besöker vi också kompressor-anders och peppar honom lite (så att han får ut sin bil på gatan igen) Tiden är satt till 18.30, givetvis med resarvation för dåligt väder. _________________ Micael Åman Petrolhead and all around nice guy |
||
Re:
Ser illa ut det med Finland tyvärr.....8-10 går till SPVM Anderstorp, 15-17 går till en annan grabbgrej som inte går att boka av=bestämd sedan ett år tillbaka, 26-27 måste jag på budgetmöte, 29-31 augusti har jag bokat årsmötet med Seven klubben....dessutom känns det som om varje helg utöver det i augusti är helt uppbokat....vet inte hur jag skall få till det hela.... Någon skrev i forumet för inte så länge sedan "jag får väl välja mellan bilen och frun och jag vet vad jag skall välja"..... _________________ Stefan Hasselgren |
||
Men det kom iallfall två locostar. Det talades om en Westfiled R1, men den kom aldrig. Tydligen var det lite molnigt och det stod en annan bil för grageporten.
om man inte kör med bilen kan det aldrig bli problem med den. _________________ Micael Åman Petrolhead and all around nice guy |
||
Re:
Hade gärna velat men kunde tyvärr inte ikväll heller, har varit bortrest och kom hem nu, jättekul att du försöker dra ihop folket - fortsätt med det! _________________ Stefan Hasselgren |
||
Förmodligen ett fenomen pga. kombinationen: hög fart (cec)=hög downforce =låg bil+pissväg=knas
![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
13 besök senaste veckan (1342 totalt) |