Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 4767 besök totalt |
2008-06-16 Sviestad, Prova på...
Snart dags igen. Några som kommer? Jag skall attackera mina drivknutar och avgassystemet ikväll så får vi se hur det går. Står det en brun 944 i depån så kom och hälsa på dem lille skäggige vid sidan av. Emellanåt kan jag vara nästan social också... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Tänkte komma dit och testa lite försiktigt, men det är ju inte en renodlad racer direkt gammal saab 900 s som gått 38000 mil. Jag tänkte slita lite på sommardäcken innan dom byts.
Första gången på bana för mig så det blir nog rätt försiktigt. _________________ Karl Vestgöte |
||||
Kanske skulle prova nya bitarna om tid och allt annat klaffar....
Vi får väl höras om det närmare sen pp.... Kanske kan lura upp fler från kalmar..... Mvh _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||||
De är altså i morrn? Finns de nått sätt att få reda på när de är lite tidigare så man iaf har ett par dar på sig? Eller är de bara att hålla utkik här på rejsa? Jag och nåra polare kommer ner och hälsar på nån gång i sommar, men om de är i morrn så blir de lite tight.
![]() _________________ Torbjörn Nyberg |
||||
Nu har jag inte fått köra på länge...de nya oken och skivorna är tyvärr inte här ännu men har införskaffat ett nytt orginalok så det åker på om inte de nya prylarna hinner komma. Så bara det inte tvärregnar så kommer jag.
_________________ Mikael Petterson Audi R8 GT RWD |
||||
Re:
Men det är ju när det regnar som du kör ifrån mig. ![]() Vad är det för några bromsar du väntar på? Du har inte provat med att se till att du har kylning till original? Brukar göra stor nytta. _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||
Re:
![]() Jag har gängat om några pinnbultar till grenröret och nu lirar det som det ska igen. _________________ Erik Axelsson http://www.garaget.org/?car=52583 Foto: https://picasaweb.google.com/107836393426305227778 |
||||
Re:
Det blir trevligt men min bil håller inte riktigt samma klass som era. Dock brummar det när jag trycker ner gasen så det räcker för mig. Ska byta lite spridare och däck innan måndag bara. _________________ Karl Vestgöte |
||||
ove:
Det som är på ingående är ett par Porsche Cayenne-ok och flytande 355x32 skivor. När det gäller kylningen så är konstruktionen orginal idiotiskt, kylintagen på skivorna sitter på utsidan vilket gör att det inte går att dra några slangar dit. Har ändå slangar från fronten till hjulhusen för att få bättre luftväxling men det räcker inte. _________________ Mikael Petterson Audi R8 GT RWD |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 4767 besök totalt |