| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Hjälp mig att starta M3 Callange
|
604 besök totalt |
|
Grejen är att jag formaterade min dator och endast sparade F1 2002-mappen, och glömde genvägen till M3 Challange. Spelet har ingen egen genväg utan startas genom något tillägg i GTR2002 har jag för mig. typ: "C:\Spel\F1 2002\GTRacing2002.exe - m3bla bla bla" Någon snäll själ som kan kolla upp det? |
|
Jag har också problem med detta. Då jag kör "shortcut.exe" som skall skapa en genväg till M3 Challange på skrivbordet så hittar den inte f1_2002.exe trots att den ligger i samma katalog. Detta kanske kan bero på att jag har flyttat spelets sökväg (från där jag först installerade det). Gick då in i registret och ändrade alla hänvisningar jag hittade till den nya sökvägen. Detta gjorde dock inte saken bättre.
Testade då Magnus förslag ("D:\GAMES\F1 2002\f1_2002.exe" config=M3CONFIG.INI) men då M3CONFIG.INI ej existerade så skapades en ny med den ursprungliga F12002-setupen. >
Kanske någon kan skicka mig sin M3CONFIG.INI?' EDIT: Strunt samma. Jag installerade F1C med M3 Challage istället. Funkar kalas!
_________________ Niklas Rundqvist BMW M3 3,2 -96 |
![]() |
Racingsimulatorer
|
604 besök totalt |