Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
Banträff på MidlandaMotorPark
<<   1, 2
6 besök senaste veckan (5433 totalt)
abd

Här sen Feb 2003
Inlägg: 490



super7 skrev:
Jag och några kompisar hadde tänkt åka men tyvärr blir det inget av...
Så vi funderar på att hyra banan helgen efter i stället...men vem skall man kontakta ??


Trist. Såvitt jag förstår så byter banan ägare 1 okt vilket kanske gör det lite knepigare att hyra banan. Passa på i helgen

_________________
Anders Berglund
Citera
Tobbe...
Härnösand/Nordsjön
Här sen Maj 2003
Inlägg: 587


Trådstartare
Jag kan prata med Anders som arrenderar banan i år ang vem som är kkförvaltare, borde ju gå att hyra direkt av förvaltaren-frågan är bara till vilket pris??

_________________
Tobias Persson
Kör:
Banbil: S2 coupe -93
Familjebil: Sharan V6 4 motion -04
Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12.
Citera
Whitewheels
Långviken - Umeå
Här sen Jan 2003
Inlägg: 156



.....jag vill ja vill ja vill åka, men med sprucken bromsskiva tar jag mig inte ens till banan

_________________
Glenn Levisson - Långviken
Nissan Skyline GT-R
Citera
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8696



Jag hade också gärna kommit, men jag jobbar i helgen, och så verkar väglaget liiite osäkert...

_________________
///Mvh Sören Hall (fd Kristensson)

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Tobbe...
Härnösand/Nordsjön
Här sen Maj 2003
Inlägg: 587


Trådstartare
...Så måste jag vara ärlig och säga att jag har glömt att ringa honom Ska se om jag inte springer på honom när jag lämnar barna på dagis i morgon bitti, hans barn delar avdelning med min älsta pojk thumbs up Behändigt va. Annars ringer jag under dagen i morgon! Tyvärr ser ju väderutsikterna lite dystra ut för helgen, man va fasen gör det-man har ju både tak och vindrutetorkare!

_________________
Tobias Persson
Kör:
Banbil: S2 coupe -93
Familjebil: Sharan V6 4 motion -04
Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12.
Citera
TheProphet
Sundsvall
Här sen Sep 2003
Inlägg: 806



Jag och en Kompis till mig kommer då iaf(jag kommer oavsett väder!!)... Och kanske två polare som bara ska åka med eller titta på.. Men med dåligt väder då hänger nog inte dom på!
Sen har jag en kille till som verkar intreserad och jag har hänvisat honom till Dig Tobbe

Sak samma om det är dåligt väder eller ej.. man måste ju få en liten bandos innan vintern iaf!! och man får väl ta det lite lungt då.. jag tänker då inte ösa på förfullt hur som haver då jag måste ha med mig bilen hem

Hur som helst ett bra initiative Tobbe!

_________________
Johan
- Prospekterar Cayman
Citera
TheProphet
Sundsvall
Här sen Sep 2003
Inlägg: 806



Sojja! Nu har man luftat och Byt Bromvätska i hela systemet inför imorgon.. Fick tväyy bli Delphis vätska på Mekonomen då de inte hade nå bättre (SRF är för dyr > ) och så har hade jag inte pengar innan lön så jag kunde köpa Motul via BMW SC.. men men.. denna kommer säkert funka bra för dagen

_________________
Johan
- Prospekterar Cayman
Citera
Inför träffar
Banträff på MidlandaMotorPark
<<   1, 2
6 besök senaste veckan (5433 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande