Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2008-09-06 6-timmars Hyrkart Tuvängen
1484 besök totalt
Björn
Tystberga
Här sen Mar 2004

Trådstartare

Hej alla långloppsfan! Här kommer en inbjudan till Tuvängen Södertälje där vi åker 6-timmars med hyrkartarna.

Pris för en bil är 4.800:- eller 800:-/timmen om man vill hyra in sig i ett team, flera snabb och mindre snabba är redan anmälda både i team och ensamma. Har ni egen hyrkart och vill vara med så välkomna att höra av er. Hjälmar overaller mm. finns givetvis på plats, tankningen sköter vi som vanligt. Är det några frågor så använd någon av nedanstående kontaktvägar.

Björn Ågren
Race4fun.nu
info@race4fun.nu

08-55018160
Citera
Björn
Tystberga
Här sen Mar 2004

Trådstartare
Nu är 7st bilar bokade, endast en kvar!
Citera
meldert
Eskilstuna
Här sen Aug 2004

Finns det någon plats kvar i någon kart för en rätt långsam förare?

Tystberga
Här sen Mar 2004

Trådstartare
Jepp vi har en som det är 2-3 förare på så där går det att åka (det är vi som jobbar där och en till för närvarande). Hör av dej så vi vet hur långa och många stint du vill åka ungefär, max 2tim & 15 min stint sen tar soppan slut ;-)
Citera
meldert
Eskilstuna
Här sen Aug 2004

Re:

Björn skrev:
Jepp vi har en som det är 2-3 förare på så där går det att åka (det är vi som jobbar där och en till för närvarande). Hör av dej så vi vet hur långa och många stint du vill åka ungefär, max 2tim & 15 min stint sen tar soppan slut ;-)

Hade nästan glömt detta, är fortfarande intresserad om det finns plats.

oj, ingen aning hur mycket jag orkar, men kan tänka mig köra 1-1,5 tim totalt, hur långa stint brukar ni köra?

Har en kompis som eventuellt vill hänga på, finns det plats för honom oxå?

Jönköping
Här sen Sep 2004

Re:

meldert skrev:
Björn skrev:

Hade nästan glömt detta, är fortfarande intresserad om det finns plats.

oj, ingen aning hur mycket jag orkar, men kan tänka mig köra 1-1,5 tim totalt, hur långa stint brukar ni köra?

Har en kompis som eventuellt vill hänga på, finns det plats för honom oxå?

När vi körde 24h förra året körde vi 45min stint och det funkade bra. (mjaee framåt stint 5-6 var man lite seg)

Tystberga
Här sen Mar 2004

Trådstartare
Det kan vara lagom med knappt 45minuter då kan man åka tre på en tankning, men på sex timmar blir det två tankningar så ca:40minuter är nog bra. Om du vill ta i så kan du ju åka dubbel sådan eller varför inte ett 2-timmars stint, det har varit vanligt bland de hårda killarna på långloppen. 2,5 timme tog jag en gång men då vart det svårt att räta på bena trots ett tankstopp i början (var ju tvungen att sätta ribban som de säger).

Kom ner så är nog det flexibelt men räkna med 3-4x40 min. eller något sådant som en lagom dos.
Citera
meldert
Eskilstuna
Här sen Aug 2004

Re:

Björn skrev:
Det kan vara lagom med knappt 45minuter då kan man åka tre på en tankning, men på sex timmar blir det två tankningar så ca:40minuter är nog bra. Om du vill ta i så kan du ju åka dubbel sådan eller varför inte ett 2-timmars stint, det har varit vanligt bland de hårda killarna på långloppen. 2,5 timme tog jag en gång men då vart det svårt att räta på bena trots ett tankstopp i början (var ju tvungen att sätta ribban som de säger).

Kom ner så är nog det flexibelt men räkna med 3-4x40 min. eller något sådant som en lagom dos.

OK thumbs up

Tystberga
Här sen Mar 2004

Trådstartare
Nu är det fullbokat i samtliga bilar!
Citera
Inför träffar
1484 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande