Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
PCS;are till Borås? (Flyttad tråd)
1551 besök totalt
Fredrik C
Malmköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5388


Trådstartare
Vilka ska dit?
Jag ska ner till Kullen på söndagen o köra med Norska Porsche klubben. Funderar på om man ska åka ner redan på lördagen o vara med på invigningen av Borås nya Porsche Center.
Nån som har nån idè om nått billigt boende?


_________________
Fredrik Cednert
PCS 7484
NS: 9 varv
NS BTG: 9.10.21

Citera
Mathias Johansson
Kåtebol
Här sen Nov 2002
Inlägg: 329



Jag har inte bestämt mig ännu.
Eventuellt blir det banåka samma dag och det är ju roligare!

_________________
/Mathias
Citera
Claes Haglund
Brämhult
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4467



Vilket datum talar vi om?

_________________
Claes Haglund

Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen
Citera
Rikard Svensson
Lidköping
Här sen Aug 2003
Inlägg: 335



Jag kommer!

osäkert om det blir i Porschen dock (tjejen och hennes väninna vill ju shoppa som vanligt).

Mathias! vart är det bankörning den 27:e??? Provade förresten på slalombanan på Hasslösa förra helgen och tyckte det var skitkul. Tänker satsa på det nästa år så då får du lite mera konkurrens i klass F. Fick till en hyfsad tid också!!!

Fredrik C: Jag bor i Lidköping och skall också åka på Kullen den 28:e. Bara min sambo godkänner det så kan du få låna ett gästrum! Jag ber att få återkomma.

MVH

Rikard

_________________
Rikard Sjöholm (fd Svensson)
Citera
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 4439



Rikard Svensson skrev:
Mathias! vart är det bankörning den 27:e???


Eftersom Mathias är en klok man så är han även medlem i VW GTI Klubben och vi är inbjudna av Opel SC till Kullen den 27:e.

Just det ja Rikard, det är förresten i GTI Klubben vi åker snabbare med halva motoreffekten jämfört mot vissa turbomaskiner.

_________________
/Niße

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
Rikard Svensson
Lidköping
Här sen Aug 2003
Inlägg: 335



Nisse Classon skrev:
Rikard Svensson skrev:
Mathias! vart är det bankörning den 27:e???


Eftersom Mathias är en klok man så är han även medlem i VW GTI Klubben och vi är inbjudna av Opel SC till Kullen den 27:e.

Just det ja Rikard, det är förresten i GTI Klubben vi åker snabbare med halva motoreffekten jämfört mot vissa turbomaskiner.


Jag får väl gå med i GTI- klubben så att vi kan få till någon härlig fight nästa år

Att vissa i GTI-klubben tror att de åker fortare än vissa turbomaskiner beror nog på att förutom en klantig här icke namngiven person inte klarade av att hantera ett stoppur samt att jag blivit blygsam på gamla dagar

_________________
Rikard Sjöholm (fd Svensson)
Citera
Inför träffar
PCS;are till Borås? (Flyttad tråd)
1551 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande