Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1945 besök totalt |
2008-09-08, Prova på bankörning, Sviestad
Den 8/9 är det dags för Prova på bankörning igen. Första utsläpp sker kl 17:00. Banan stänger kl 20:00. Du kan komma när du vill under den tiden. Vi släpper in bilar i depån så ofta vi kan. Om det är många bilar kör vi 15 minuters pass. Pris 350 kr. Kör så mycket du vill. Om du inte har Racing, Rally, Karting, eller Folkracelicens så tillkommer 100 kr för PR-licensen. Utförligare info och regler finns på: http://lms.se/web/_pages/index_sekti Mvh _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||
Re:
Som alltid!! ![]() (Fast efter förra gången så vet vi inte riktigt längre vad som menas med bra väder, verkade som en del tyckte det var minst lika roligt, om inte roligare, att köra i regn. Men jag förstår om du vill ha torrt... ![]() _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||
z3cab, jag har PM:at dig. Skulle vilja komma i kontakt med ngn av arrangörerna för det här eventet!
Ring gärna mig på 0708 542431 _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||
Re:
Har sökt dig, provar igen, skickar även ett pm så du får mina kontaktuppgifter. Vi hörs! Rikard _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||
Hur ser vädret ut på plats? Klarnar det upp? Enligt SMHI så ska det visst vara uppehåll i alla fall. Å andra sidan så säger dom att det ska vara det hos mig nu, men en titt genom fönstret säger annorlunda
![]() _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||||
Re:
Nästan uppehåll, kommer lite fint regn och himlen är jämngrå. Vi får väl hoppas att det blir som SMHI lovat och att det blir bättre och bättre under dagen. _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||
Hur ser det ut med handskar. Är det ett måste eller räcker det med heltäckande klädsel. Har tyvärr inte tillgång till mina handskar för tillfället.
_________________ ![]() Nuvarande: Volvo S60R (370 hk) Tidigare: 327 -89 TURBO (750 hk) M3 -88 TURBO (450 hk) |
||||||
Re:
Helst ser vi att man kör med handskar, men det är inget absolut krav. Mvh _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||
Re:
ok, då ses vi där. Hur är vädret förövrigt? _________________ ![]() Nuvarande: Volvo S60R (370 hk) Tidigare: 327 -89 TURBO (750 hk) M3 -88 TURBO (450 hk) |
||||||
Re:
Lite torrare, lite ljusare och lite varmare! ![]() _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||
_________________ Erik Axelsson http://www.garaget.org/?car=52583 Foto: https://picasaweb.google.com/107836393426305227778 |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1945 besök totalt |