Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
3545 besök totalt |
GTR EVO server uppe med Nordschleife
rejsa.nu har nu en GTR Evo server uppe med Nordslingan för alla som vill prova.... Den rullar dygnet runt. Namn: rejsa.nu-3 Lösen: sommar PS Jag vill passa på och tacka Simbin för dediserverlicensen! DS ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||
Re:
Jag köpte det på Steam igår, men det stod att det inte släppts ännu ![]() |
||||||||||
Re:
Jo släpptes nångång kring åttasnåret igår kväll. Om ni fått en kod så går ni in och trycker på knappen "Aktivera steam-produkt" eller vad det står och skriver in koden där och vips så dyker det upp i listan. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||
Re:
Gissa vad jag ska göra ikväll ![]() |
||||||||||
Re:
Kolla på en nerladdningsstapel? _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||||
Re:
Nä, det gjorde jag ju igår, idag ska den aktiveras. Sen när den är aktiverad ska jag ägna mig åt lite frimärksbeskådning, eller inte ![]() |
||||||||||
|
||||||||||
För de som tycker Nordschleife är lång o tråkig...
![]() Namn: rejsa.nu-2 Lösen: sommar Bilar: alla _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||
Jag är helt lyrisk. R8:an (gatbilen) tycker jag dom fått till sjukt bra. Den klart roligaste bilen jag provat i sim
![]() ![]() |
||||||||||
Re:
Jag gillar Wtcc Extrem + Audin GPT + Minin är kul att köra, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||||
Har kommit uppdateringar idag så man kommer inte in på servern. Skall nog omstartas
![]() |
||||||||||
|
||||||||||
Re:
Håller med, kom igen nu grabbar _________________ Fredrik Larsson, Piteå Mitsubishi Lancer EVOlution 8 '04 Volvo V70 T5 '97 Sponsorer: http://www.advan.se/app , http://www.piteabilvardscenter.se |
||||||||||
Håller på med huset och allt möjligt annat - och när jag får en stund över så kör jag Westfield IRL istället.
![]() _________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||||||||||
Låter vettigt att ägna lediga tiden åt att köra bil "IRL"...
![]() ![]() P.S om jag bara vinner det nedrans spelet ni lottar ut, ska ni se på andra bullar (MOAHAHAHAHA) ![]() _________________ //Erik Lindman |
||||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
3545 besök totalt |