Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2003-09-27 Banträff på MidlandaMotorPark
1983 besök totalt
Tobbe...
Härnösand/Nordsjön
Här sen Maj 2003
Inlägg: 587


Trådstartare
Jahapp, så var säsången över för min del iaf! > Men, bara att titta på Emil S Även kallad "Slime" var tämligen underhållande! Med ihållande regn (vi hade faktiskt uppehåll på morgonen, så det blev ett par riktigt seriösa varv innan det spårade ur till en sladdlek utan dess like...) så blev det som det blev... Jag hade i alla fall vansinnigt roligt, trots regnet fick jag med vanligt tidtagarur till en tid runt banan på 1,26-att jämföras med (nu pratar vi om mina tider, ingen annans) 1,092 i torrt väglag. Med tanke på väglaget är jag mer än nöjd, tror fasen att S2an tappar mindre än andra bilar på regn jämfört med torrt, det är lättare att köra med lite överstyrning då det är halkigt än vid bra väglag. Den blir iaf mycket mer kosekvent i sitt uppförande än i torrt väglag.
Kul var det!

_________________
Tobias Persson
Kör:
Banbil: S2 coupe -93
Familjebil: Sharan V6 4 motion -04
Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12.
Citera
TheProphet
Sundsvall
Här sen Sep 2003
Inlägg: 806



Det var fantastiskt roligt... Sen var det rakarns kul att din ch den andra S2orna gick som uta bara *pip* hehe.. Fina bilar.. synd att det är Ådi bara ... Nu vet jag inte hur mycket jag tappade pga våta.. men det kändes bra iaf.. min Touring är ju så himla tung bak så den sätter sig rejällt! men det gick att leka lite med den också Sen har jag inte kört där när det är torrt så jag har heller inget att jämnföra.. sen att jag körde framskivorna (orginal) lite skeva (gick till sig lite när dom kallna) Så haja jag rätt snabbt att nästa par skivor måste allt slitsas! För Tar ox beläggen är riktiga Skivdödare! Synd att Vintern är så satans lång och går i fart!!
Nu har man bara Racer som substitut och leka med M3:an där... jag röstar för en längre sommar nästa år! thumbs up
Ja ja.. Hoppas man hinner med att byga en lite banbil till nästa sommar så man kan ha meeera roligt.. Jobbigt att sladda med Familje skåpet! Ja för SLADDA blev det allt.. (Läs posterna ovan boys Hade rätt som sagt ) hehe..

Sen ett stort Tack till Tobbe som posta detta här så jag fick köra av mig rejällt! och tack till alla andra som ställde upp och var där!

_________________
Johan
- Prospekterar Cayman
Citera
Eftersnack
2003-09-27 Banträff på MidlandaMotorPark
1983 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande