Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1641 besök totalt |
2008-09-22, Prova på bankörning, Sviestad
Då var det dags för säsongens näst sista Prova på Bankörning på Sviestad. Tid Första utsläpp kl 17:00. Banan stänger kl 20:00. Du kan komma när du vill under den tiden. Vi släpper in bilar i depån så ofta vi kan. Om det är många bilar kör vi 15 minuters pass. Pris 350 kr. Kör så mycket du vill. Om du inte har Racing, Rally, Karting, eller Folkracelicens så tillkommer 100 kr för PR-licensen. Välkomna! _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||
Det ser ju lite läbbigt ut om man kollar på smhis prognos. Men håller sig ösregnet borta så tänkte jag komma ner med tjejen, sist hon fick prova på så va de ju ösregn, det blev rätt så spännande
![]() _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Kommer inte denna gången heller som det ser ut, bilen står på pallbockar
![]() |
||||
Re:
Du har en chans till den 12:e okt ![]() |
||||
Re:
Är den så risig så du måste starta redan nu??? ![]() SMHIs prognos ser riktigt lovande ut just nu i alla fall, men dom är väl inte sämre än att dom kan ändra sig. Vi syns i morgon ![]() _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||
Jag tänkte åka ner och rasta TDIn för sista gången i år.
Dom säger sol på SMHI imorrnkväll! hoppas verkligen på det! -Theo _________________ Theo Tibblin Kör: Saker GT - 07 ,VW Golf V TDI Cup - 06, Audi A3 1,9 TDI Q - 02, Porsche 992 GT3 Touring - 22. |
||||
Re:
Den är ju inte så snabb så det gäller att planera låångt i förväg ![]() _________________ Mikael Ankler Exige V6 CUP 2013, Speedsters Turbo 2002 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1641 besök totalt |