Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2739 besök totalt |
2008-10-05 Gälleråsen
Kolsva ms anordnar Bandag Gälleråsen 5 oktober för mer info se www.kolsvams.com _________________ Johan Andersson.... det ska gåå fooort.. |
copy från deras sida...
Racingdag Söndag 5 oktober 2008 Gelleråsen, Karlskoga Kl. 09.00-18.00 Besiktning/ Anmälan 07.00-09.00 Förarmöte 09.00 Avgifter Medlemmar i Kolsva MS 500:- Icke medlemmar 700:- Anmälan Gör gärna en föranmälan på telefon till Frederick eller Lillen, så att vi vet hur många som kommer. Detta inte minst för att kunna meddela personalen i Pit Stop Café hur många hungriga förare som dyker upp. Klasser Standard Burbil Formel Kart MC Kör klassvis i 10 minuterspass. Juniorer får åka på lunchen, ca 1 timme. (Endast juniorer under denna tid) Klädsel Tävlingsfordon körs med fullständig personlig utrustning. Standardfordon körs med bomullskläder, hjälm och handskar. Bilarna Dessa måste vara urplockade så att inga lösa saker finns kvar i dem. Detta är förarnas eget ansvar. Förtäring PIT STOP CAFE kommer att vara öppet. Upplysningar Frederick Bylund 070-333 36 16 Lillen 070-532 96 69, dagtid ring 0221-45 78 30 VÄLKOMNA! _________________ Johan Andersson.... det ska gåå fooort.. |
Kom gärna så många som möjligt som gillar att gasa lite
kolsva ms har arrangerat detta några år med förlust så dom funderade ett tag på att lägga ner detta . och det vill vi väl inte ?? alla är välkomna.. _________________ Johan Andersson.... det ska gåå fooort.. |
Jag kommer om jag hittar några gamla R-däck och en biltransport. Blir en sen banpremiär för mig i år
![]() _________________ Banbil: Vw Golf Mk1 GTI Brukis/dragare: Volvo 945Ltt |
Vi har också tänkt att åka. Men Gabriels bil är inte färdig än.
Måste man anmäla sig...eller går det att komma om bilen blir klar ? _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2739 besök totalt |