Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 16461 besök totalt |
Re: Gatbil mantorp 24e okt..?
ja förmodligen..... men definitivt besked tas i veckan...... |
||||||
Re: Gatbil mantorp 24e okt..?
Återkomm så fort ni vet nått annars planeras nått annat upp _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||
|
||||||
Vi kör.......
Fredag 09.00 - 16.00 30min pass varvat med racebilarna.... 1250:- per bil anmälan till fredrik@slc.se .... bindande anmälan skriv Gatbil 24 okt och namn och kontaktuppgifter.... |
||||||
Re:
är det gatbil så åker man gatbilskörningen.... licenskrav SMA (engångsförsäkring finns för 150) är det racebil så åker man racebilsträningen ..... licenskrav SBF |
||||||
Re:
Här är en som vill komma men som inte kan längre. Hur svårt skall det vara för olja och motordelar att hålla sig på insidan? ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
Hur många platser finns? finns det någon sista anmälningsdag? kan man betala på plats?
Bilen är på verkstad, verkar som jag får den på fredag men den har vart där sen 1 september så vågar inte ta ut nått i förskott så kan likaväl stå utan bil, surt att ha betalt då ![]() _________________ Carl-Johan Bergh Cayman GT4 |
||||||
Re:
det finns platser kvar...... Och absolut sista anmälningdagen är sista dagen...... men jag uppskattar om jag får ett mail lite innan....... |
||||||
|
||||||
Re:
bara fredag..... lördag är race |
||||||
Re:
OK! Ska man anmäla sig här eller? Tänkte åka på fr om det går bra! |
||||||
Re:
skicka gärna ett mail till fredrik@slc.se .... ![]() |
||||||
Re:
Får man åka gatbil med SBF-licens? _________________ Andreas Nilsson Åker långlopp med Volkswagen Racing Sverige |
||||||
Re:
ja, så länge som du tecknar en SMA engångslicens också....... dvs SBF licensen gäller inte på gatbilskörningen. |
||||||
_________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 16461 besök totalt |