| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Online med xbox?
|
949 besök totalt |
|
Re: online med xbox?
Ja, du knallar in till din närmsta spelbutik... Grabbar tag i ett X-Box Live set, sedan knallar du till kassan och betalar dryga 500-600kr går hem kopplar in allt till ditt x-box och ditt kontokort. Sedan spenderar du 100kr per månad på att ha tillgång till att spela online med boxen! Eller så säljer du boxen går och köper en PS2'a och en nätadaptor för 400kr och spelar gratis online, och dessutom bättre spel
|
||||
|
f.ö så uppdaterar m$ din xbox varje gång du connectar så den raderar alla spel på din hdisk...
min moddade 80gb xbox gick ett par ronder mot blixten... jag använde f.ö xbconnect (sök på google) det e en tunnel program så du kan köra med gamespy på xboxen.... funkar perfekt..
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||
|
hmm sant.. finns o andra sidan ingen super ratt till ps2 lr gamecube heller...
röda momo + actlabs 3pedal ställ + actlabs växelspak.... kan inte bli bättre. funkar dock inte den kombon på ngn consol... när man tjackar ny dator sen (troligt vis efter man flyttat hemifrån...) så blir det ny ratt med skyssta pedaler och vxl spak.. innan dess e det bara massa småungar som förstör sakerna...
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||
Jo, och sen kan man inte gardera sig mot den värdelösa funktionen heller... Måste varit bland det dummaste Microsoft har programmerat, näst till Windows... Det är nämligen så att om strömmen går, eller om internetanslutningen bryts under tiden du laddar ned... då raderar den alla information den har laddat ned under tiden, och den tidigare informationen raderas så fort den börjar ladda ned den nya... På ren svenska så kommer du sitta där med den dyraste tupperware kopian i ditt liv |
||||
Låter som jag ska köpa en ny dator.... antar att en laptop inte är optimerad för spel
_________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||
för tillfället är det tyvärr enda vettiga..
finns ok rattar/pedaler och växelspakar.. enda felet e att du inte har sega gt 2002 , gturismo serien osv på datorn... skulle väl rekomendera en stationär dator... ;=) _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Online med xbox?
|
949 besök totalt |