Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (6275 totalt) |
Volvo S40 Stulen
Natten till idag Söndag så blev vår Volvo S40 stulen från Stjerneskolan Torsby. Jag hade kört upp den till skolan där jag skulle "rusta upp" den i vinter till nästa säsong. Om ni hör något, ser något eller vad som helst som har med en S40 att göra. Om någon annons om en motor eller något kommer ut så kan vi väl ha detta i åtanke. Detta är spritt i tidningar och över vissa websidor så förhoppningsvis får vi tag på den igen! Kommer ni över något så ring till: Karl Wikander Hem: 0582-40749 Mob: 070-6264076 ![]() _________________ Karl Wikander |
Vi har spridit budskapet vidare till Norge eftersom det är tänkbart att bilen rullat över gränsen...
http://www.motorsportavisen.no/Nyhet _________________ Camilla Heijel |
Re: Volvo S40 Stulen
[quote="KWracing"]Natten till idag Söndag så blev vår Volvo S40 stulen från Stjerneskolan Torsby. Kommer ni över något så ring till: Karl Wikander Hem: 0582-40749 Mob: 070-6264076 Hoppas verkligen att du får den tillbaka Vi ska hålla öron och ögon öppna här uppe också mvh |
Hörde här om dagen att den hade blivit återfunnen, men med lite skavanker (inte alltför illa tydligen). Stämmer detta, Kalle, eller är det bara snack?
om den inte redan kommit till rätta hoppas jag verkligen att den gör det snart! MVH Erik _________________ Erik Gelotte, Golf II Grp. H-bygge igång! |
Tack för all hjälp kära racer-kompanjoner!
Bilen är tillbaka igen, dock utan vinge och med en knäckt förardörr. Polisen håller på och gör en utredning på det och de har fått fram ett flertal fingeravtryck på bilen! Hoppas att de j*vl*rn* åker dit! Men som det är nu så rullar vi på nästa säsong med, som planerat! ![]() _________________ Karl Wikander |
Tråkigt med folk som inte kan skillnaden påmitt och ditt..skönt att den är tillbaka iaf.
Vi har en lucka och vinge liggande (till salu) från vår S40 som numera går med annan vinge och lucka. Intresserad? ![]() Lycka till med race:andet _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (6275 totalt) |