| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Stand21 i Sverige
|
1 besök senaste veckan (3112 totalt) |
|
Stand21 i Sverige
Är det någon som vet vem som håller i trådarna nu? Skickat mail men får inget svar. Är på jakt efter ny hjälm ( vet inte om öppen eller stängd)+ HANS krage. Är sugen på Porsche Motorsport eller Martini versionen... Tacksam för tips. _________________ Patrik Ljunggren |
||||||
|
Behöver själv nya handskar..
Köpte ett par gula Sparco Twister med utvändiga sömmar för två somrar sedan. Nu är sömmarna på väg att ge sig både här o där.. Skit! ..på ren svenska.. Vet inte om det är jag som är en snål jäkel, men om dom kostar rejält över tusenlappen, borde dom inte hålla bättre då!? Skit samma! Nya handskar finns på inköpslistan..
_________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||
|
Re:
Har ett par Sparco med sömmar på utsidan och alcantara, trådar spretar här och där men sömmarna håller. _________________ Patrik Ljunggren |
||||||
|
Re:
Hmmm.. Undrar vem av oss som fiskör då..? _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||
|
Re:
Tror det är ditt "tummen upp" som sliter...
Jag har ju å andra sidan alcantara ratt(ar), så har säkert med det att göra. Har ju knappast fått vila under säsongen i alla fall! _________________ Patrik Ljunggren |
||||||
|
Re:
Men personlig utrustning verkar behöva uppdateras med minst en pryttel per år, alltid är det nån söm, kant, eller annat som går. Sen kan det vara trevligt att uppdatera det väl inslitna ibland. |
||||||
|
Re:
Hej Anders, har ett underställ (polotröja + byxor) som är helt fantastiskt i kvalitet och passform. Har även ett par Sparco tröjor som är rena smäcket mot Stand21, ser ut som billig 70-tals nylon med dålig passform! Så håller med!! _________________ Patrik Ljunggren |
||||||
|
Re:
Med tanke på hur många banträffar du varit på så är det kanske inte så farligt Dom hade nog varat i 5år till mig
_________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||||||
|
Re:
Självklart, så måste det ju vara.. Fan oxo! Där kom en till..
Så är det kanske. Jag sliter ut handskar, medans vissa andra sliter ut växellådor..
_________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||
|
Att komma i kontakt med Stand 21 är jättelätt... Det är bara att ringa mig ju...!
Skicka ett PM med kontaktuppgifter så ska jag se till att ringa upp å det snaraste. Och för de som behöver enklare prylar som handskar, underställ (skönaste på marknaden!) så har vi ju en alldeles fantastiskt fin webshop uppe och snurrar på www.stand21.se/shop.
Mvh, Peter |
||||||
|
Re:
Peter, har varit i kontakt med Kees under dagen. Tack ändå. Har varit osäker på om 2007 som står på hemsidan gällde för 2008 också. _________________ Patrik Ljunggren |
||||||
|
Re:
Låter ju bra, problemet är ju bara att man helst vill kunna prova innan man köper. Har en aning för långt till Sto.. _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||
|
Re:
Vi (Saab Aerotech) skickade en beställning på tre balaklavor för lite prov o försök för några veckor sen. Hamnade de hos dig eller hamnade de snett? _________________ /Kristian Elisson |
||||||
|
Re:
Då kan du ju köra till Ringen i helgen o prova mina handskar!!
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
|
Re:
Eller så åker du till Gokartcity i Malmö och provar mina. Ska köra långlopp där med start kl. 15. _________________ Anders Hansson |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Stand21 i Sverige
|
1 besök senaste veckan (3112 totalt) |