Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
6-timmarstävling på Gotland Ring 2009?
<<   1, 2, 3
30497 besök totalt
Hellas
Stockholm
Här sen Nov 2003
Inlägg: 440



Svalle skrev:
Jo. Det skall fungera.
Man måste ringa gruppbokningen på 0771-22 33 50 för att kunna boka billigt till Gotland Ring.


Det var det nr jag ringde och hon kontrollerade och frågade till och med en kollega men svaret var nej. Skulle jag ha en biljett fick jag ringa vanliga bokningen.

Hur mycket billigare skulle det bli?

/Pär
Citera
Svalle
Åstorp, Skåne
Här sen Jan 2005
Inlägg: 99



Jag vet inte ordinarie priser men det skall bli enligt listan på http://www.ercup.se/download.asp?F=439 när man skall köra rejs på banan.

Det kan mycket väl ha varit strul mellan banägare och färjebolag tidigare men motorklubben garanterar att det skall fungera. Ordf. där skall dubbelkolla med Destination Gotland i dag.
Egentligen är det en generell grupprabatt för all form av idrott på ön vad jag förstår.

_________________
/En tanke från Sverker ottosson. Jag har åsikter om allt.
Citera
Oodsell
Särö, (Göteborg)
Här sen Mar 2008
Inlägg: 134


Trådstartare
ordföranden i Gotland Ring Motorsport Club har pratat med Destination Gotland idag, och det kan har varit någon miss i kommunikationen. Nu ska det var avklarat, och om ni ändå får problem vid bokning så be att få prata med Peter Lindström på Destination Gotland.

_________________
Olle Odsell
teammedlem i Flying Fellows ERCup,
ordf i Lotus Car Club of Sweden,
ledamot i SBF Racingutskott
Citera
Oodsell
Särö, (Göteborg)
Här sen Mar 2008
Inlägg: 134


Trådstartare
Gotland Ring 6-timmars den 1/8 inställd.

På grund av för få anmälningar måste vi tyvärr ställa in den planerade 6-timmarstävlingen på Gotland Ring den 1 augusti.

Vi kan konstatera att de flesta långloppsteam har annat för sig på semestern. Många tillbringar nog välförtjänt tiden med familjen, efter alla helger på tävlingsbanan och kvällar i garaget med teamet. Sedan var vi sent ute med klart besked om tävlingen p g a att FIA godkännandet av banan kom först i juni.

Det arbete som vi lagt ned har dock inte varit förgäves, då både vi i ERCup Teamförening och Gotland Ring Motorsport Club fått grepp på vad som krävs för att arrangera en tävling på Gotland Ring. Vi kommer att fortsätta diskussionerna om att kunna arrangera en tävling under 2010, men då ska vi troligen lägga den utanför den vanligaste semesterperioden.

olle odsell Peter Tumegård
ordf ERCup Teamförening ordf Gotland Ring Motorsport Club

_________________
Olle Odsell
teammedlem i Flying Fellows ERCup,
ordf i Lotus Car Club of Sweden,
ledamot i SBF Racingutskott
Citera
Allmänt banåkaforum
6-timmarstävling på Gotland Ring 2009?
<<   1, 2, 3
30497 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande